    From: "Marek B." <marek@NO_SPAM-bratek.ogr.ar.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: koszty uzyskania przychodu - pytanie
    Date: Sat, 21 Feb 2004 12:24:41 +0000 (UTC)

    witam szanownych grupowiczow,
    mam problem z kosztami uzyskania przychodow. w roku 2003 pracowalem u
    jednowegopracowdwacy, na umowe o prace przez caly rok. czyli mam jeden
    pit 11 na ktorym koszty uzyskania przychodzu to 1199,52. jednak
    pracowalem w krakowie, zas stale zameldowanie mam 500km o krakowa.
    oczywiscie mieszkam na codzien w krakowie wynajmujac na czarno jakies
    mieszkanie.
    zgodnie z tym co pisza np na
    http://www.money.pl/podatki/pit_2003/koszty/
    to jesli uzyskalem przychod
    "..z jednego stosunku pracy, z tymże zakład pracy jest położony w
    innej miejscowości niż miejsce zamieszkania..",
    to moje koszty to
    1499,40.

    i teraz pytanie do Was. czy moge sobie podwyzszyc kosty uzyskania,
    mimo, ze oczywistym jest, ze nie dojezdzalem codziennie 500km do
    pracy, ale faktem tez jest, ze staly meldunek mam 500km od krakowa :)
    nie wiem sam, bo oni pisza o 'miejscu zamieszkania', a nie wiem jak
    prawo definiuje 'miejsce zamieszkania'.
    dzieki za pomoc i wszelkie wskazowki

    --
    Marek B.