  • Data: 2012-12-05 05:14:00
    Temat: kompensata długów/wierzytelności
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. W sytuacji, gdy komornik prowadził już na wniosek wierzyciela Y
    egzekucję z majątku dłużnika X, (którą zresztą umorzył z powodu
    bezskuteczności) czy i jakie dodatkowe koszty poniosę, jeśli kupię od
    tego wierzyciela Y jego wierzytelność w stosunku do dłużnika X, a
    następnie tę wierzytelność umorzę/skompensuję? -np. ten dłużnik X wykona
    na moją rzecz usługę o wartości jego długu,
    2. czy wierzyciel musi wyrazić zgodę na spłatę (kompensatę) jego
    wierzytelności wobec mnie jego długiem jaki z kolei ja ja posiadam, a
    który jest od dawna wymagalny i w egzekucji komorniczej.