  • Data: 2005-06-22 17:26:23
    Temat: komornik-przedawnienie
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sprawie, o której pisałam dziś w wątku "komornik-bez wiedzy
    zainteresowanego?" znajomy przefaksował mi pismo, jakie dostał. W nim firma
    windykacyjna, poza tym, że zaprzecza przedawnieniu, to pisze również, że
    komornik umorzył postępowanie egzekucyjne w 2000 roku. Czy umorzenie przez
    komornika (gdyby rzeczywiście było jakieś postępowanie egzekucyjne... bo
    tego znajomy jeszcze nie ustalił) powodowałoby, że przedawnienie wznowiłoby
    bieg czy raczej nie ?

    pozdrawiam

    Monika