  • 11. Data: 2010-12-17 10:59:50
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 11:38:38 +0100, zly napisał(a):

    > "...Z czego wynika, że Żyd
    > może wzywać do zamordowania innego Żyda,..."
    >
    > Jak jemu ciągle takie rzeczy wynikają, to całkiem zabawnie z jego
    > pojmowaniem jest.

    Na bakier jesteś z logiką po prostu.
    Dodam tylko, że jeżeli jest zakaz prześladowania mniejszości to znaczy,
    że większość można.

  • 12. Data: 2010-12-17 11:01:21
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-17 11:38, zly pisze:

    > "...Z czego wynika, że Żyd
    > może wzywać do zamordowania innego Żyda,..."
    >
    > Jak jemu ciągle takie rzeczy wynikają, to całkiem zabawnie z jego
    > pojmowaniem jest.

    A zaprzeczysz? Na jakiejś "napisanej" podstawie?
    On obnaża żałosne kretyństwo, niekonsekwencję i bezsens systemu
    obowiązującego na tym terenie, który niektórzy błędnie nazywają prawem,
    a całe masy bydła bezmyślnie mu się podporządkowują.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 13. Data: 2010-12-17 11:16:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 12:01:21 +0100, Maruda napisał(a):
    /../

> [...]
    > kretyństwo, niekonsekwencję i bezsens systemu obowiązującego na tym
    > terenie, który niektórzy błędnie nazywają prawem, a całe masy bydła

    A ja też obnażam. np zakaz "rasizmu i antysemityzmu" jest w swojej
    strukturze rasistowski.

  • 14. Data: 2010-12-17 11:30:39
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 10:59:50 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    > Na bakier jesteś z logiką po prostu.
    > Dodam tylko, że jeżeli jest zakaz prześladowania mniejszości to znaczy,
    > że większość można.

    Gdyby nie było innych zakazów to tak, być może.

    --
    marcin

  • 15. Data: 2010-12-17 11:31:42
    Od: zly <b...@N...fm>

> [...]

    > obowiązującego na tym terenie, który niektórzy błędnie nazywają prawem,
    > a całe masy bydła bezmyślnie mu się podporządkowują.

    Sugerujesz, razem ze swoim sprytnym idolem, że nie ma kar za morderstwa bez
    podtekstu rasowego?
    --
    marcin

  • 16. Data: 2010-12-17 11:45:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.12.2010 10:24, Krzysztof 45 pisze:
    > Nie kwestionuje Twojej wiedzy, a też nie jestem zagorzałym fanem KM
    >
    > Ale trzeba przyznać że facet ma w wielu sprawach racje, zwłaszcza w tym,

    Wiesz, w paru sprawach nawet Adolf Hitler miał rację, co nie oznacza, że
    należałoby na niego głosować ;)

    > że wolny a nie zniewolony człowiek, sam powinien o sobie decydować, co
    > dla niego jest dobre a co nie.

    Zgoda. Ale wolność jednego człowieka jest ograniczona wolnością drugiego.

    > Za nasze pieniądze tworzy się bezsensowne zakazy, nakazy, które nawet
    > przez twórców nie są przestrzegane.

    A czy Korwin nigdy nie miał pomysłów na idiotyczne zakazy i nakazy? Czy
    to czasem nie on marudził coś o odebraniu prawa głosu kobietom? Na
    podstawie swoich urojeń, że kobieta nigdy nie będzie tak inteligentna
    jak mężczyzna?

    No i te brednie o "głowie rodziny" w programie partii... To jest, do
    licha ciężkiego, prywatna sprawa partnerów, jaki mają między sobą układ
    i wara partiom i rządom od dyktowania im jedynie słusznego wzorca.

  • 17. Data: 2010-12-17 11:57:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 17-12-2010 12:31, zly pisze:

    > Sugerujesz, razem ze swoim sprytnym idolem, że nie ma kar za morderstwa bez
    > podtekstu rasowego?

    Właśnie, proponuję założyć stronę, na której kolega Maruda będzie
    nawoływał do zamordowania sąsiada, bo za głośno słucha muzyki.
    Wg. twierdzeń Korwina nie ma podstaw do ścigania sprawcy takiego czynu,
    bo podłoże nie jest rasistowskie.

    Korwin-Mikke lubi nie zauważać tych kawałków rzeczywistości, które mu
    nie pasują do założeń. W tym wypadku skasował 99% kodeksu karnego, bo
    inaczej nie miałby powodu do histeryzowania.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 18. Data: 2010-12-17 11:58:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 12:45, Andrzej Lawa pisze:

    > to czasem nie on marudził coś o odebraniu prawa głosu kobietom? Na

    Nie, on jest za odebraniem prawa głosu kobietom i mężczyznom.

    > No i te brednie o "głowie rodziny" w programie partii... To jest, do
    > licha ciężkiego, prywatna sprawa partnerów, jaki mają między sobą układ
    > i wara partiom i rządom od dyktowania im jedynie słusznego wzorca.

    Zadziwiają mnie tacy hipokryci. Nie przeszkadza im, że teraz urzędnik
    wchodzi z butami do rodziny, ale jak Korwin powie jak uważa, że powinno
    być (co nie oznacza, że będzie siłą taki system wprowadzał w rodzinie),
    to od razu wielki larum.

    Lepiej się przyznaj ile szekli Ci płacą za każde słowo ;)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-12-17 12:00:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 12:57, Maddy pisze:

    > Korwin-Mikke lubi nie zauważać tych kawałków rzeczywistości, które mu
    > nie pasują do założeń. W tym wypadku skasował 99% kodeksu karnego, bo
    > inaczej nie miałby powodu do histeryzowania.

    I kto tu wyrywa z kontekstu?
    Na tym właśnie polega idiotyzm obecnego systemu, że skoro nie można
    nawoływać do morderstwa kogokolwiek, to nie trzeba wprowadzać
    dodatkowych kar za nawoływanie do morderstw międzyrasowych itp.

    Chyba, że mamy jednak równych i równiejszych.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-12-17 12:08:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 17-12-2010 12:45, Andrzej Lawa pisze:

    > No i te brednie o "głowie rodziny" w programie partii... To jest, do
    > licha ciężkiego, prywatna sprawa partnerów, jaki mają między sobą układ
    > i wara partiom i rządom od dyktowania im jedynie słusznego wzorca.

    Nienienie, nie rozumiesz. Jak UE "każe" nam być tolerancyjnym wobec
    rożnych modeli rodziny, to jest be.

    A jak Korwin nam każe stosować jeden, to jest dobrze, bo ten jeden jest
    przecież najlepszy, bo podoba się Korwinowi. A jak nam się nie podoba
    ten jeden, to w mordę i wypad z tego kraju.

    I to absolutnie nie jest zamach na wolność, nie w tym wszechświecie, z
    którego pochodzi Korwin. Bo tam "wolność" znaczy zupełnie co innego, niż
    w naszym wszechświecie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813