  • 61. Data: 2018-04-21 12:55:40
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2018 o 11:10, Kviat pisze:
    > W dniu 2018-04-21 o 07:47, Shrek pisze:
    >> W dniu 20.04.2018 o 23:30, Kviat pisze:
    >>
    >>> Trudno. Najwyżej dostanę mandat.
    >>
    >> Raczej nie dostaniesz.
    >
    > To była ironia.

    Mandatu nie dostaniesz, ale opierdol już tak:P

    Shrek

  • 62. Data: 2018-04-21 14:04:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-04-18 o 12:33, Shrek pisze:

    > Rozwiniesz? Kierowca patrzy na swoje znaki a nie zatrzymuje się, wsiada,
    > obchodzi skrzyżowanie i już wie. Dla kierowcy widać przejście, więc jest
    > to dla niego przejście.

    Do stwierdzenia, że tam są słupki nic obchodzić nie musiał.

    > Mam nadzieję, że nie kierujesz ruchem z takim podejściem, że kierowca ma
    > brać pod uwagę, znaki których nie widzi i nie są przeznaczone dla niego.

    Nie kieruję ruchem w ogóle. Ostatni raz coś takiego "trenowałem" w 1996
    roku :-)

  • 63. Data: 2018-04-21 14:07:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-04-18 o 12:41, Shrek pisze:

    > Mogę się mylić, ale intencją ustawienie serwisówki akurat tam było, że
    > dosięgną zwyżką do sygnalizatora:P Koniec teorii.

    To na pewno. Natomiast w praktyce zastawili przejście. Trudno mi
    powiedzieć, na ile celowo.

    > Jak policjant miał tego świadomość, to tworzy niebezpieczne sytuacje, to
    > niech ma pretensje do siebie a nie tych co ich na niebezpieczeństwo naraża.

    Może też miał :-)

  • 64. Data: 2018-04-21 14:11:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-04-18 o 11:23, Kviat pisze:

    > Sugerujesz, że jak z lewej strony (lewej nagrywającego) wyskoczyłby
    > samochód i potrącił kobietę z wózkiem na przejściu dla pieszych, to
    > winny byłby nagrywający, bo stworzył niebezpieczną sytuację, poprzez
    > zastosowanie zasady szczególnej ostrożności?
    > Tylko się upewniam, czy dobrze zrozumiałem, to co napisałeś.

    Źle zrozumiałeś. Winna byłaby piesza, bo szła "na czerwonym", jeżeli już
    nie w miejscu, w którym było to zabronione. Nagrywającemu można by
    jedynie przypisać "podżeganie" do takiego zachowania.

  • 65. Data: 2018-04-21 14:13:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-04-18 o 12:54, Shrek pisze:

    > Niebezpieczną sytuację wygenerował kulson kierując ruchem, którego nei
    > był w stanie ogarnąć. Bez kulsona nie byłoby problemu.

    Bez policjanta po prostu by tam się wszyscy przepychali i kolizja byłaby
    tylko kwestią statystyki.

  • 66. Data: 2018-04-21 14:24:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Źle zrozumiałeś. Winna byłaby piesza, bo szła "na czerwonym", jeżeli już
    > nie w miejscu, w którym było to zabronione. Nagrywającemu można by
    > jedynie przypisać "podżeganie" do takiego zachowania.

    Nie było zabronione chodzenie przez to przejście, przejście się
    wyłącza z ruchy w inny sposób. I powinieneś wiedzieć w jaki
    a nie pisać brednie że zaparkowanie pojazdu technicznego wyłącza
    przejście z użycia.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2018-04-21 14:34:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Do stwierdzenia, że tam są słupki nic obchodzić nie musiał.

    Stwierdzenie odnośiło się do rzekomego B-41.

    Shrek

  • 68. Data: 2018-04-21 14:37:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To na pewno. Natomiast w praktyce zastawili przejście. Trudno mi
    > powiedzieć, na ile celowo.

    Parkowanie na przejściu nie liwkiduje przejścia.

    Idąc twoim tropem nie ma nic złego w parkowaniu na przejściu dla
    pieszych ogólnie. Parkując likwidujesz przejście, więc nikt nie może się
    czepiać, że parkujesz na przejściu - normalnie perpetum mobile, tylko na
    odwrót:P

    Shrek

  • 69. Data: 2018-04-21 14:38:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Źle zrozumiałeś. Winna byłaby piesza, bo szła "na czerwonym", jeżeli już
    > nie w miejscu, w którym było to zabronione. Nagrywającemu można by
    > jedynie przypisać "podżeganie" do takiego zachowania.

    Ty tak ma poważnie?

    Shrek

  • 70. Data: 2018-04-21 14:39:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bez policjanta po prostu by tam się wszyscy przepychali

    Jak na każdyum skrzyżowaniu bez świateł.

    Shrek