eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopoty z laptopem › kłopoty z laptopem
  • Data: 2007-01-22 19:05:18
    Temat: kłopoty z laptopem
    Od: akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mój znajomy rozpoczął jedoosobową DG. Kupił niezbędnego mu do pracy
    laptopa .Po 3 miesiącach laptop padł. Gwarantem jest producent. Na drugi
    dzień po "zamilknięciu" laptop został zaniesiony do sklepu i sklep wysłał
    go do serwisu producenta w celu naprawy w ramach udzielanej gwarancji. Mija
    już 4 tydzień a laptopa nie ma.
    "Chłop" o mało nie płacze bo na zakup wydał wszystkie oszczędności a przez
    ten okres jeszcze się nie dorobił by spłacić długi a o kupnie nowego
    aktualnie nie ma mowy. Mam wrażenie że sklep olewa sprawę ,byłem z nim w
    tym sklepie i przysłuchiwałem się rozmowie.
    Poradźcie jak dalej postępować.

    akala

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1