eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojake sa szans ze zostane skazany ?? (hacking , przestepstwo elektroniczne) › jake sa szans ze zostane skazany ?? (hacking , przestepstwo elektroniczne)
  • Data: 2007-02-13 08:51:51
    Temat: jake sa szans ze zostane skazany ?? (hacking , przestepstwo elektroniczne)
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Obecnie jestem pracownikiem firmy A, wczesniej bylem pracownikiem
    firmy B. Obecnie firma B oskarza mnie o to ze wlamaem sie do ich sieci
    i pozmienialem hasla oraz narzilem na szkody finansowe, w firmie B
    pracowalem jako administrator sieci i czesto prosili mnie podczas gdy
    pracowalem w firmie A zebym im pomagal w roznych sprawach zwiazanych z
    konfiguracja umowy o prace na te uslugu nie mialem z firma B, znalem
    hasla dostepu. Ostatnio z uwagi na to ze siec firmy B byla slabo
    zabzpieczona ktos wlamal sie i pozmienial hasla dostepu, ja
    niezgodzilem sie zebym pomoc im w odzyskaniu tych hasel, firma B
    obecnieprobuje oskarzyc mnie ze to ja pozmienialem te hasla i
    dokonalem wlamania, prosze o opinie jakie sa szanse ze zostane skazany
    i z ktorego pragrafu moga mnie oskarzyc ??

    Serdecznie Pozdrawiam