  • Data: 2006-12-07 23:22:57
    Temat: jak odroczyc WKU
    Od: "marcin" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej w czerwcu 2005 zostałem skreslony z listy studentow, we wrzesniu dostalem
    wezwanie zeby przyjsc do wku przyszedlem i w grudniu napisalem podanie o
    odroczenie ze wzgledu na ciezka sytuacje rodzinna, niestety konczy sie ono w
    grudniu, moja sytuacja nie poprawila sie, i teraz mam pytanie w jaki sposob sie
    moge odroczyc?
    Czy odroczenie ze wzgledu na pobieranie nauki skutkuje? jestem 79 rocznik
    chcialem zapisac sie na jakies studia, po to zeby w miedzy czasie moc spokojnie
    dokonczyc moja prace mgr i zakonczyc studia z ktorych zostalem skreslony.
    Czy ktos wie co mozna zrobic zeby nie zostac nagle wezwanym?

    pozdrawiam