  • Data: 2005-11-21 18:56:14
    Temat: jak oddtworzyć zniszczony nakaz zapłaty
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam problem znajoma 8 lat temu uzyskała prawomocny nakaz zapłaty solidarnie
    na 3 dłużników.
    Wtedy oni nic nie mieli.
    Obecnie sytuacja podobno się zmieniła, niestety nakaz uległ zgubieniu lub
    zniszczeniu.
    Myślałem , że odtworzenie z akt sprawy będzie proste,bo wszystkie dokumenty
    są przecież w sądzie.
    Okazało sie to prawie niemożliwe.
    Po złożeniu pisma o ponowne wydanie nakazu, bo tylko w takim trybie sąd moze
    go odtworzyć,sąd wysłał zawiadomienia do dłużników na adresy z przed 8 lat,
    jeden odebrał i się nie stawił, drugi nie odebrał pewnie ma taki zwyczaj, od
    trzeciego wróciła zwrotka z adnotacją adresat tam nie mieszka, może
    faktycznie ,a może tak tylko podał listonoszowi.
    Sąd odroczył rozprawę do czasu ustalenia prawidłowych adresów dłużników i tu
    problem.
    Czy ktoś ma może jakiś pomysł jak ten nakaz oddtworzyć w tej sytuacji?
    Pozdrawiam
    mareK