  • Data: 2005-11-23 18:41:52
    Temat: Re: jak oddtworzyć zniszczony nakaz zapłaty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:78104$4384272a$3eb34ca4$15595@news.chello.pl...

    > Niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę:
    > 1) węz pełnomocnictwo od swojej schorowanej znajomej;
    > 2) wyciągnij sygnaturę akt postępowania sadowego;
    > 3) złóż w CBA wniosek o dołączenie do akt sadowych (tu wpisz sygn.)
    > adresów zameldowania pozwanych, dokumentując to pozwem i opisem
    > sytuacji, nie zapomnij podąć adresu sadu, na jaki maja wyslad
    adresy;
    > 4) sprawdź termin, w którym (być może) zobowiążą się dostarczyć i
    > sprawdź, czy zostały dołączone do akt;
    > 5) jeżeli akta sprawy "zagina", to szukaj pod biurkiem prezesa sadu
    ;-)
> [...]

    Ja bym tylko unikał tego pełnomocnictwa, bo po co. Przecież można z
    znajomą wniosek napisać, a ona podpisze.Skoro Mozę podpisać
    pełnomocnictwo, to równie dobrze może podpisać wniosek. Sygnatury akt
    jakoś bardzo "wyciągać" nie trzeba, bowiem znajduje się ona na piśmie
    z sądu. Ksero tego pisma dołączył bym do wniosku do CBA.