  • Data: 2003-11-04 11:00:48
    Temat: jak negocjowac z developerem - czy mam podstawy?
    Od: "asia" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam umowe przyrzeczenia sprzedazy z developerem, w ktorym on obowiazuje sie
    sprzedac mi w okreslonym terminie lokalu wraz z miejscem w garazu.

    Teraz, przed podpisaniem ostatecznego aktu notarialnego okazuje sie, ze
    prawdopodobnie (developer nie chce ujawnic tresci umowy i to juz mnie
    zastanawia) w tresci
    umowy kupna-sprzedazy nie ma mowy o przeniesieniu wlasnosci wlasnie tego
    miejsca parkingowego.
    Miejsce parkingowe, z tego wynika nigdy nie bedzie moja wlasnoscia a czescia
    wspolna?
    Czy za 20 tys zl kupilam sobie powietrze?

    Prosze o pomoc jak to ugryzc,
    bo na cywilu znam sie slabiutko.

    Joanna G.