    From: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak "dzialaja" odprawy ?
    Date: Fri, 9 Oct 2009 12:00:33 +0200

    Witam
    Prawie zawsze robilem cos na DG, wiec nie orientuje sie w temacie.
    W jakis sposob sa naliczane itp odprawy w przypadku zwolnienia z pracy
    (etat) ?
    Czy jest to ustalane wg jakis regulaminow, ustaw itp ?
    Chcialbym po prostu wiedziewc, jaka mi sie moze nalezec odprawa i nie mam
    pojecia w jaki sposob mozna tego typu rzeczy wyliczyc.
    Domyslam sie, ze powinny miec tu znaczenie tematy typu staz preacy czy
    pensja.

    Fantom