    From: "SL" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ile za "zalatwienie" sluzebnosci przejazdu
    Date: Mon, 7 May 2007 21:41:16 +0200

    Witajcie,

    mam pytanie dotyczace wynagrodzenia adwokata za przeprowadzenie wpisu
    sluzebnosci przejazdu przez dzialke sasiadow na rzecz mojej dzialki. Sprawa
    jest chyba niezbyt skomplikowana, bo droga juz jest uzytkowana od 40-50 lat,
    a sasiedzi nie maja zamiaru robic przeszkod (jedyny problem, to
    nieuregulowane prawa spadkowe po jednym z bylych wlascicieli - ale
    prawdopodobni spadkobiercy sa znani i tez sie nie sprzeciwiaja). Pan z
    ktorym rozmawialem zazyczyl sobie za doprowadzenie sprawy do konca 2,5 tys.
    zl. Czy to duzo? Dodam, ze rzecz dzieje sie pod Krakowem (i brak tu
    konkurencji). Czy wydaje sie Wam, ze w Krakowie (sad i tak jest w tym
    miescie) bylaby szansa znalezc kogos, kto zrobi to prawidlowo taniej? Czy
    warto pytac - z jednej strony w Krakowie jest spora konkurencja z drugiej
    jednak im wieksze miasto tym chyba drozej?

    Z gory dziekuje za pomoc,
    S.