  • Data: 2003-12-08 21:47:00
    Temat: gwarancja w komisie
    Od: Krzysiek Ś. <K...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam pewien problem i nigdzie nie znalazłem na niego odpowiedzi,
    licze na to, że tu ją otrzymam.
    Problem wygląda następująco:

    Kupiłem w komisie monitor, właściciel komisu powiedział mi, że daje mi na
    niego 3 miesiące gwarancji, choć nie otrzymałem jej na żadnym dokumencie.
    W domu okazało się, iż monitor współpracuje tylko z kartami graficznymi na
    złączu PCI, natomiast na złączu AGP obraz jest nieczytelny.
    Sprawdziłem to na kilku komputerach. Zaniosłem monitor do komisu licząc
    na wymianę lub zwrot gotówki, niestety sprzedawca powiedział, że trudno
    to uznać za wadę bo monitor w zasadzie działa, a rękojmia nie obowiązuje
    komisów. Mam duże wątpliwości czy sprzedawca miał rację, ale potrzebuje
    zasięgnąć fachowej opinii na ten temat i liczę na Waszą pomoc.

    Dziękuję
    Krzysztof Świątek