eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja.... › gwarancja....
  • Data: 2006-05-05 21:07:21
    Temat: gwarancja....
    Od: "AxAy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam...

    oddalem Palmtopa ACER na gwarancji do serwisu blasc... i po 2 tygodniach
    napisalem maila co z statusem naprawy ... 30 .03. 06r dostalem informacje ze
    czekaja na czesci 14 dni roboczych....dnia 27.04.06r po moim nastepnym mailu
    dostalem znowu informacje ze czekaja na czesci 14 dni roboczych ....

    nie wiem co zrobic.... pisalem maila do ACERA ale oni tez to maja gdzies....
    w gwarancji ktora oczywiscie nie jest po polsku jest napisane ze naprawia go
    "jak najszybciej to bedzie mozliwe" w takim wypadku moge czekac rok
    czasu.....

    co moge teraz zrobic?????


    palmtop byl kupiony na firme z ABCDATY na firme...czyli nie moge oddac na
    niezgodnosci towaru z umowa.........


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1