  • Data: 2006-05-06 06:49:15
    Temat: Re: gwarancja....
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    AxAy napisał(a):

    > Witam...
    >
    > oddalem Palmtopa ACER na gwarancji do serwisu blasc... i po 2 tygodniach
    > napisalem maila co z statusem naprawy ... 30 .03. 06r dostalem informacje ze
    > czekaja na czesci 14 dni roboczych....dnia 27.04.06r po moim nastepnym mailu
    > dostalem znowu informacje ze czekaja na czesci 14 dni roboczych ....

    Normalka. Blasc nie posiada własnego magazynu części zamiennych dlatego tak
    długo to trwa. Od 1 kwietnia działa w Brnie serwis Acera wraz z własnym
    magazynem. Czas naprawy nie przekracza 7 dni licząc z wysyłką kurierem

    > nie wiem co zrobic.... pisalem maila do ACERA ale oni tez to maja gdzies....
    > w gwarancji ktora oczywiscie nie jest po polsku jest napisane ze naprawia go
    > "jak najszybciej to bedzie mozliwe" w takim wypadku moge czekac rok
    > czasu.....

    To fakt. Żadna ustawa nie precyzuje terminu naprawy. Ma to się "odbyć w
    rozsądnym czasie"

    > co moge teraz zrobic?????

    Skontaktować się z serwisem Acera w Brnie pod numerem 0 801 080650

    Od 1 kwietnia Blasc zajmuje się tylko naprawami pogwarancyjnymi

    > palmtop byl kupiony na firme z ABCDATY na firme...czyli nie moge oddac na
    > niezgodnosci towaru z umowa.........

    ABCDATA zajmuje się sprzedażą resellerom i skoro nim jesteś to obowiązuje
    Cię standardowy schemat reklamacji dystrybucyjnej

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098