eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja.... › Re: gwarancja....
  • Data: 2006-05-05 21:36:46
    Temat: Re: gwarancja....
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > oddalem Palmtopa ACER na gwarancji do serwisu blasc... i po 2 tygodniach
    > napisalem maila co z statusem naprawy ... 30 .03. 06r dostalem informacje
    > ze czekaja na czesci 14 dni roboczych....dnia 27.04.06r po moim nastepnym
    > mailu dostalem znowu informacje ze czekaja na czesci 14 dni roboczych ....
    >
    > nie wiem co zrobic.... pisalem maila do ACERA ale oni tez to maja
    > gdzies....
    > w gwarancji ktora oczywiscie nie jest po polsku jest napisane ze naprawia
    > go "jak najszybciej to bedzie mozliwe" w takim wypadku moge czekac rok
    > czasu.....
    >
    > co moge teraz zrobic?????
    >
    >
    > palmtop byl kupiony na firme z ABCDATY na firme...czyli nie moge oddac na
    > niezgodnosci towaru z umowa.........
    ....i nic nie daloby to - odpowiedz o sposobie zalawienia dostalbys w ciagu
    14 dni, a na naprawe czekalbys dalej.

    To zrobiles POWAZNY blad! Jak kupiony na firme to mogles zadac z rekojmi
    wymiany na nowy wolny od wad ( rekojma obowiazuje tylko przy zakupie na
    firme przez 12 miesiecy). Sa plusy i minusy tego rozwiazania:
    - nowy towar +
    - nastepne uszkodzenie to zwrot kasy +
    - 14 dni na kalendarzowych na zalatwienie, max 21 +
    - termin rekojmi nie odnawia sie, dalej plynie od momentu zakupu [duzy -]

    Ostrzezenie - jezeli zazadalbys od razu zwrotu kasy to moga sprzet naprawic
    i oddac - wiec zadac wylacznie wymiany sprzetu na nowy.
    K.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1