  • Data: 2004-05-19 14:39:44
    Temat: groźby
    Od: "Tomasz Przepiórka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taką sprawę.

    Pewna firma X mnie oszukała. Jestem przekonany, że mnie oszukali. Oni
    twierdzą, że mnie nie oszukali. Ale to mało istotne.

    Wysłałem im meila, w którym napisałem co o nich sądzę. List zawierał
    niecenzuralne słowa. Na końcu zamieściłem zdanie:
    "Będę myślał jak dobrać się do waszego ***** w świetle prawa."
    Firma X poczuła się obrażona i powiedziała, że im grożę i powiedzieli, że
    dział prawny podejmnie stosowne działania.

    Powiedzcie mi czy mogą taką sprawę skierować do sądu? Czy mają szanse
    wygrać? Czy meil może być dowodem w sprawie?