  • Data: 2004-05-20 06:43:40
    Temat: Re: groźby
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Przepiórka" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c8froi$k4h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wysłałem im meila, w którym napisałem co o nich sądzę. List zawierał
    > niecenzuralne słowa. Na końcu zamieściłem zdanie:
    > "Będę myślał jak dobrać się do waszego ***** w świetle prawa."

    A gdzie tu jest grozba?
    Przeciez mowisz ze bedziesz dzialal zgodnie z prawem.

    Kazde wezwanie konczy sie informacja o egzekucji
    roszczenia w ramach prawa.

    > Firma X poczuła się obrażona i powiedziała, że im grożę i powiedzieli, że
    > dział prawny podejmnie stosowne działania.

    Niech podejmuje. na pewno
    udowonia Ci ze miales zamiar dochodzic swoich
    roszczen zgodnie z prawem.

    > Powiedzcie mi czy mogą taką sprawę skierować do sądu? Czy mają szanse
    > wygrać? Czy meil może być dowodem w sprawie?

    Mail wydaje sie malo wiarygodnym dowodem.
    Ale to nie jest tu najwazniejsze (wyzej
    podalem co tu jest istotne).

    WOJSAL