  • Data: 2007-11-14 15:59:45
    Temat: godziny pracy a okreslone zadania
    Od: halcyon <h...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    czy jest mozliwosc okreslenia w umowie zamiast czasu pracy takiego
    zapisu ze pracownik ma dziennie wykonac okreslone zadanie, nie
    uwzgledniajac czasu jaki mu to zajmie? co jesli zacznie o 7 rano a
    skonczy (pomijajac wydajnosc, mam na mysli czas dotarcia do wskazanego w
    danym dniu miejsca pracy) o 21 i tak 5 dni w tygodniu?

    Rozumiem, ze moze tak byc pod warunkiem ze w miesiacu ilosc godzin nie
    przekroczy ustawowych ( chyba 160). jesli takl czy taki zapis musi miec
    miejsce w umowie czy jest z automatu zgodnie z kodeksem pracy?

    Ew rozwiazaniem jest odbior godzin lub zaplacenie za nadgodziny, co
    jesli na ten odbior pracodawca sie nie zgadza i co miesiac sie calosc
    kumuluje?

    Ostatnie pytanie:)

    Jak wyglada rozliczenie kosztow dojazdu - firma jest z wroclawia, ja z
    jeleniej gory, pracowac mam w terenie - jako serwis na terenie calej
    polski. Mam dostac samochod, ale nie wiem kiedy, wiec jakis czas bede
    prawdopodobnie musial dojezdzac do siedziby firmy i jezdzic z kims. Czy
    kosztow nie powinna pokrywac firma, skoro wstepnie jest ustalone ze mam
    dostac auto firmowe?
    pozdrawiam
    halcyon