  • Data: 2007-08-17 13:17:29
    Temat: funkcja doradcza a zakaz podejmowania dodatkowej pracy
    Od: "Kinga" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o pomoc!

    Moja przyjaciółka boryka się ze sporym problemem, na który jeszcze nie
    dostała od nikogo odpowiedzi - więc może w tej grupie nam się uda! Będę
    wdzięczna za poświęcenie chwili i uważne przeczytanie poniższego cytatu,
    który zamieściła trzy tygodnie temu na swoim forum:

    "Drodzy forowicze!
    Poszukuję paragrafu, który wyjaśni mi, dlaczego po objęciu funkcji
    wojewódzkiego doradcy metodycznego nie wolno mi podjąć w czasie wolnym
    dodatkowej pracy!

    W czerwcu wygrałam konkurs, a we wrześniu otrzymam nominację na to
    stanowisko i z góry zostało podkreślone, że będę musiała podpisać również
    oświadczenie, w którym zobowiążę się nie podejmować żadnej innej=dodatkowej
    pracy.

    Muszę tu podkreślić, że stanowisko jest traktowane jako funkcja "społeczna"
    i otrzymam za nie dodatek 250zł (brutto) + dotychczasowa pensja. Razem
    zarobię tyle, co córka mojej sąsiadki -świeżo upieczona maturzystka, która
    pracuje w sklepie z odzieżą na okresie próbnym dokładnie taką samą liczbę
    godzin co ja! Dla mnie jest to w ogóle niewyobrażalne - tym bardziej, że w
    marcu kończę piąty kierunek studiów o podyplomówkach i kursach
    kwalifikacyjnych nie wspomnę! Dlaczego zatem nie mogę skorzystać z mojej
    wiedzy i zarabiać normalnie a nie - tak jak mnie to czeka od września -
    mniej niż średnia krajowa!!??!! Nie mogę nawet wziąć nadgodzin w placówce, w
    której pracuję!

    Zakaz ten wydaje mi się absurdalny - bo do tej pory uważałam, że mam wolny
    wybór - albo przeczytam dobrą książkę albo popracuję - a tu się okazuje, że
    jestem w błędzie!!

    Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto pomoże mi znaleźć odpowiedni
    paragraf, który popiera w/w zakaz lub paragraf, który pozwoli mi z nim
    walczyć!!

    Pozdrawiam - Katarzyna"

    Jeśli ktokolwiek znajdzie jakikolwiek punkt zaczepienia będziemy bardzo
    wdzięczne!

    Pozdrawiam - Kinga