  • 41. Data: 2024-07-16 05:19:51
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Jednak co do zasady się zgadzam, że publikowanie wizerunków swoich (czy
    > cudzych) pociech jest co najmniej dziwne. Masz filmik z wakacji, to
    > fajnie, pokaż cioci, wujkowi gdy przyjdą na kawę.

    Jak są głównym elementem filmu to zgoda, ale co jak się jakiś dzieciak
    zapodział gdzieś w tle? Filmujesz sobie coś innego, a w tle przechodzi
    (albo nawet bawi się) dziecko. Nie zoomujesz na nie, nie kadrujesz, po
    prostu sobie tam jest, a ty filmujesz i publikujesz film, który dotyczy
    czegoś innego. Ja nie widzę w tym nic złego (ani niezgodnego z prawem,
    choć kto wie, czy jest zgodne z wytycznymi youtube czy tam czegoś).

    --
    Co myśli żaba tuląc się do jeża?
    - Miłość jest cierpieniem.

  • 42. Data: 2024-07-16 05:21:21
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Coś w tym jest, ale czy to nie młodzież przoduje we wrzucaniu filmików?

    Ale tych, które chce, a nie kompromitujących, które mamusia uważa za
    urocze i koniecznie chce pokazać je całemu światu.

    > A rozszerzając sprawe ... można pozwac "rodziców" za związek
    > partnerski/ujawnienie się?

    Pozwać pewnie można o wszystko. Pytanie co dalej.

    --
    Do okulisty przychodzi pacjent:
    - Proszę przeczytać litery z tablicy - mówi lekarz.

  • 43. Data: 2024-07-16 05:23:15
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Chyba za sprzedawanie.

    Za udzielanie też. Nie możesz dać dziecku alkoholu, nie możesz mu go
    kupić.

    --
    - Kto powiedzial: "Ostroznosci nigdy za wiele!"?
    - Ziec zamykajac na klodke trumne z tesciowa.

  • 44. Data: 2024-07-16 05:25:44
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Jednak uważam, że taka błędna klasyfikacja od czasu do czasu przez AI
    > zdecydowanie jest lepsza niż bezmyślne, bezrefleksyjne i patologiczne
    > publikowanie zdjęć swoich (i nie swoich) pociech przez januszy i
    > grażynki i nic z tym nie robienie.

    Z błędną klasyfikacją AI nie ma problemu, o ile można się odwołać i
    przejrzy to człowiek, który ma odrobinę więcej rozumu niż durne AI.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    W zasadzie każdemu życzysz. Czyli każdy jest wg ciebie chory?

    --
    Wchodzi lekarz po obchodzie do gabinetu i mówi do kolegów:
    - Uśmiejecie się, jak wam powiem, kto umarł...

  • 45. Data: 2024-07-16 06:46:43
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    > A z jakiego powodu będę go legitymował? No w celu ustalenia tożsamości.
    > O jakim Ty katalogu wspominasz? Katalog masz artykuł wcześniej, ale tam
    > też w takiej sytuacji nie masz wyboru i zostaje tylko "w celu
    > rozpoznawania, zapobiegania i wykrywania przestępstw, przestępstw
    > skarbowych i wykroczeń".

    Audytobywatelski ma inne zdanie, ale ja nie zgadzam się z audytem
    obywatelskim. Rozmawiałem ze swoim dzielnicowym na wsi i on mówi, że
    policjant zawsze i wszędzie może wylegitymować chociażby po to, aby art.
    14 ustawy o policji sprawdzić, czy jest osobą która unika odbierania
    urzędowej korespondencji i z tego powodu osoba jest ścigana.
    Opór osoby że nie jest podobna do osoby poszukiwanej jest bez sensu bo
    takich osób nie ma zdjęć.

  • 46. Data: 2024-07-16 06:50:27
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    > Ja wybieram ten:
    > Art. 14. policja
    > Czynności Policji
    > 1.
    > W granicach swych zadań Policja wykonuje czynności:
    > operacyjno-rozpoznawcze[...]w celu:
    > 1)
    > rozpoznawania, zapobiegania i wykrywania przestępstw

    a ja wybieram ten:
    Art. 14.
    Czynności Policji
    1.
    W granicach swych zadań Policja wykonuje czynności:
    operacyjno-rozpoznawcze, dochodzeniowo-śledcze i
    administracyjno-porządkowe w celu:

    2)
    poszukiwania osób ukrywających się przed organami ścigania lub wymiaru
    sprawiedliwości, zwanych dalej ,,osobami poszukiwanymi";

  • 47. Data: 2024-07-16 07:04:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 16.07.2024 o 06:50, Henryk Hajdan pisze:

> [...]
    > poszukiwania osób ukrywających się przed organami ścigania lub wymiaru
    > sprawiedliwości, zwanych dalej ,,osobami poszukiwanymi";

    Ale mój powód legitymowania jest prawdziwy i adekwatny do sytuacji, a
    Twój zmyślony.

    Robert

  • 48. Data: 2024-07-16 10:04:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Dla mnie przykładowo upór przy jej konieczności. Ustawa określa, kiedy
    > zgodna na publikację jest wymagana, a kiedy nie. Co do zasady często nie
    > jest.

    > Ale fotografia, to już więcej, niż wiek temu. Prawo autorskie jest
    > starsze,

    Nie o prawa autorskie tu chodzi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 49. Data: 2024-07-16 10:13:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > prostu sobie tam jest, a ty filmujesz i publikujesz film, który dotyczy
    > czegoś innego. Ja nie widzę w tym nic złego (ani niezgodnego z prawem,

    Ja też nie.

    > choć kto wie, czy jest zgodne z wytycznymi youtube czy tam czegoś).

    Możliwe, ale przypuszczam, że to raczej niedoskonałości AI i jest tego
    tak dużo, że pewnie pracownik białkowy nie ma czasu tego ręcznie
    weryfikować na bieżąco. Przypuszczam, że do weryfikacji białkowej w
    pierwszej kolejności idą materiały o wyższym priorytecie, niż czyjś
    filmik z wakacji.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 50. Data: 2024-07-16 10:17:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Jul 2024 23:08:04 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A z jakiego powodu będę go legitymował?

    Bo naoglądałem się filmów o Brudnym Harrym, a ponieważ jestem infantylny,
    to chcę być taki jak on i też pokazać całemu światu, że wszystko mi wolno,
    zwłaszcza że chodzę w mundurze i dlatego możecie mi skoczyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com