    From: Henryk Hajdan <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Tue, 16 Jul 2024 06:46:43 +0200

    > A z jakiego powodu będę go legitymował? No w celu ustalenia tożsamości.
    > O jakim Ty katalogu wspominasz? Katalog masz artykuł wcześniej, ale tam
    > też w takiej sytuacji nie masz wyboru i zostaje tylko "w celu
    > rozpoznawania, zapobiegania i wykrywania przestępstw, przestępstw
    > skarbowych i wykroczeń".

    Audytobywatelski ma inne zdanie, ale ja nie zgadzam się z audytem
    obywatelskim. Rozmawiałem ze swoim dzielnicowym na wsi i on mówi, że
    policjant zawsze i wszędzie może wylegitymować chociażby po to, aby art.
    14 ustawy o policji sprawdzić, czy jest osobą która unika odbierania
    urzędowej korespondencji i z tego powodu osoba jest ścigana.
    Opór osoby że nie jest podobna do osoby poszukiwanej jest bez sensu bo
    takich osób nie ma zdjęć.