  • 11. Data: 2024-07-14 21:51:44
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.07.2024 o 19:26, PD pisze:

    > Jak to co? Wyślą do właściciela auta żądanie wskazania kto w oznaczonym
    > czasie używał pojazdu ;P

    A on nie będzie mieszkał gdzie jest zameldowany i cały misterny plan w
    pisdu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2024-07-14 23:52:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.07.2024 o 21:51, Shrek pisze:

    > A on nie będzie mieszkał gdzie jest zameldowany i cały misterny plan w
    > pisdu.

    Napiszą na FaceBooku :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2024-07-15 00:00:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.07.2024 o 15:58, Shrek pisze:
    > Pod "moją" szkołą z trzy tygodnie gość zaczepiał dzieciaki i wypytywał o
    > dziwne rzeczy. Policja owszem pierwsze pare razy go wylegitymowała a
    > potem to standardowo "proszę się nie przejmować puszek nie gryzie" i w
    > zasadzie to on nic zabronionego nie robi. W końcu z tego co wiem mu
    > wpierdol spuścili. I nie będę komentował, które działania należy podjąć
    > jak komuś zależy na skutecznym rozwiązaniu.

    Kilka lat temu była taka akcja, że pedagog szkolna z jednej z
    podstawówek zadzwoniła, że jest problem, bo jakiś facet kręci się koło
    szkoły i pokazuje dziewczynkom, co ma w majtkach. Na miejscu się
    okazało, że gość tam już ze dwa tygodnie krążył. Powstało więc pytanie,
    czemu dziś zadzwonili. "Bo on dziś przyjechał na rowerze". Umiesz
    wyjaśnić, że ekshibicjonista na rowerze jest szczególnie groźniejszy od
    pieszego? Bo ja do dziś nie rozumiem.

    Wracając do Twojej opowieści, to silne znaczenie ma, co to są te dziwne
    pytania do dzieci. Ale tak, czy siak uznałbyś za zasadne, by patrol
    Policji spuścił mu lanie?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2024-07-15 00:01:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.07.2024 o 19:22, PD pisze:
    > Bezprawnie dodajmy.

    Bezprawnie, bo? Tak, jakbyś mógł przybliżyć meandry Twojego rozumowania.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2024-07-15 06:03:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wracając do Twojej opowieści, to silne znaczenie ma, co to są te dziwne
    > pytania do dzieci.

    Gdzie mieszkają, czy mają rodzeństwo itp.

    > Ale tak, czy siak uznałbyś za zasadne, by patrol
    > Policji spuścił mu lanie?

    Mniejsza o to co bym uznał za stosowne - piszę co się dzieje w praktyce
    - nic.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2024-07-15 06:05:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Napiszą na FaceBooku :-)

    N fejsuku było napisane wcześniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2024-07-15 07:55:52
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Bezprawnie, bo? Tak, jakbyś mógł przybliżyć meandry Twojego rozumowania.

    Brak podstawy?

  • 18. Data: 2024-07-15 08:36:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 14.07.2024 13:13, Monika Głowacka [Łódź] wrote:
> [...]
    > To za każdym razem dzwonić 112.
    >
    > Nawet jeśli osoba przy nas skasuje te zdjęcia. Takie skasowanie nie

    Przypomniało mi się: w serialu "The Kominsky Method" stary aktor (grany
    przez Michaela Douglasa) siada na ławeczce zamyślony niedaleko placu
    zabaw. Zaniepokojone matki zabierają z huśtawek swoje dzieci. Nieco
    skołowany i rozbawiony krzyczy do nich: "I'm not a pervert, I'm an actor!"

    BTW, kilka dni temu Youtube skasował mi turystyczny filmik z 1995 roku z
    Ałma-Aty, bo dopatrzył się tam dzieci (ubranych). Niektóre po prostu się
    bawiły, inne radośnie pozowały. Filmik załadowałem kilka lat temu i miał
    on kilka tysięcy wyświetleń i setki nostalgicznych komentarzy. Zarzut
    brzmiał "Content that shows minors in compromising positions that may
    lead to unwanted attention, isn't allowed on YouTube." Zastanawiam się
    nad stanem psychicznym cenzorów...

  • 19. Data: 2024-07-15 09:00:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jul 2024 08:36:33 +0200, Uncle Pete wrote:

> [...]
    > brzmiał "Content that shows minors in compromising positions that may
    > lead to unwanted attention, isn't allowed on YouTube." Zastanawiam się

    To jest albo
    -sztuczna inteligencja, albo
    -jakis nadaktywny aktywista.

    A po prawnie, w swietle rodo i praw autorskich - powinienes miec
    pisemna zgode rodzicow na publikowanie :-(

    J.

  • 20. Data: 2024-07-15 09:21:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jul 2024 00:01:50 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Bezprawnie, bo? Tak, jakbyś mógł przybliżyć meandry Twojego rozumowania.

    A jaką podstawę podasz ?

    poza tym na plaży to akurat mało kto ma dowód w majtkach, a i
    policjant w mundurze głupio wygląda :-)

    J.