    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Mon, 15 Jul 2024 00:00:50 +0200

    W dniu 14.07.2024 o 15:58, Shrek pisze:
    > Pod "moją" szkołą z trzy tygodnie gość zaczepiał dzieciaki i wypytywał o
    > dziwne rzeczy. Policja owszem pierwsze pare razy go wylegitymowała a
    > potem to standardowo "proszę się nie przejmować puszek nie gryzie" i w
    > zasadzie to on nic zabronionego nie robi. W końcu z tego co wiem mu
    > wpierdol spuścili. I nie będę komentował, które działania należy podjąć
    > jak komuś zależy na skutecznym rozwiązaniu.

    Kilka lat temu była taka akcja, że pedagog szkolna z jednej z
    podstawówek zadzwoniła, że jest problem, bo jakiś facet kręci się koło
    szkoły i pokazuje dziewczynkom, co ma w majtkach. Na miejscu się
    okazało, że gość tam już ze dwa tygodnie krążył. Powstało więc pytanie,
    czemu dziś zadzwonili. "Bo on dziś przyjechał na rowerze". Umiesz
    wyjaśnić, że ekshibicjonista na rowerze jest szczególnie groźniejszy od
    pieszego? Bo ja do dziś nie rozumiem.

    Wracając do Twojej opowieści, to silne znaczenie ma, co to są te dziwne
    pytania do dzieci. Ale tak, czy siak uznałbyś za zasadne, by patrol
    Policji spuścił mu lanie?

    --
    (~) Robert Tomasik