    From: Tomasz <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: firma mnie oszukała
    Date: Sun, 11 Sep 2005 17:05:53 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Moja babcia zawarła w czerwcu umowe,dotyczącą wymiany stolarki okiennej,z firmą
    mającą siedzibę w Krakowie przy ulicy Kalwaryjskiej.firma ta zobowiązała sie do
    realizacji wymiany okna do 15ego lipca.Formą płatności za tą usługe są raty w
    banku ŻAGIEL.Od banku otrzymała już formularze płatności rat(pierwsza do 25
    sierpnia),ale do tej pory wymiana okna nie odbyła sie.Z firmą tą nie można się
    skontaktować.Mam podejrzenia ,że ona wogóle nie istnieje.Proszę o porade co
    można w tej sytuacji robić.Zgóry dziękuje za odpowiedż.

    -> http://usenet.pomocprawna.info