eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoeventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone? › eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?
  • Data: 2009-05-07 18:32:18
    Temat: eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Jest sobie strona eventim.pl na której można kupić bilety na różne imprezy.
    Kupiłem poprzez stronę internetową 4 bilety -zapłaciłem przesyłka w drodze.
    Chciałem zwrócić. Zadzwoniłem. Pani mówi że oni zwrotów nie przyjmują - co
    faktycznie jest w regulaminie.

    1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na odległość?

    Poprosiłem o rozmowę z kimś kto jest bardziej zorientowany ba ta pani nie
    była. Po kilku chwilach powiedziała mi że może mnie połączyć z dyrekotorem,
    który mówi tylko po angielsku. No a ów dyrektor jest jedyną osobą w firmie
    która może cokolwiek powiedzieć mi na temat zwrotu owych biletów.

    2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż
    polski język ?

    Jak na razie to sprawa utknęła do jutra .

    --
    Pawełj