-
1. Data: 2009-05-07 18:32:18
Temat: eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?
Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>
Witam.
Jest sobie strona eventim.pl na której można kupić bilety na różne imprezy.
Kupiłem poprzez stronę internetową 4 bilety -zapłaciłem przesyłka w drodze.
Chciałem zwrócić. Zadzwoniłem. Pani mówi że oni zwrotów nie przyjmują - co
faktycznie jest w regulaminie.
1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na odległość?
Poprosiłem o rozmowę z kimś kto jest bardziej zorientowany ba ta pani nie
była. Po kilku chwilach powiedziała mi że może mnie połączyć z dyrekotorem,
który mówi tylko po angielsku. No a ów dyrektor jest jedyną osobą w firmie
która może cokolwiek powiedzieć mi na temat zwrotu owych biletów.
2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż
polski język ?
Jak na razie to sprawa utknęła do jutra .
--
Pawełj
-
2. Data: 2009-05-07 19:19:18
Temat: Re: eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
pawelj wrote:
> 1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na
> odległość?
>
Bilety nie podlegają pod te przepisy
> 2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż
> polski język ?
Raczej nie, ale zawsze możesz zastosować formę pisemną.
M.