  • 11. Data: 2008-06-24 07:59:29
    Temat: Re: dziecko a ślub
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A ile z nich ma podpisany konkordat?

    Konkordat to umowa oficjalnie podporządkowująca oddział terenowy
    centrali. Jeśli centrala danego kościoła jest w Polsce, to nie jest on
    konieczny :)

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2008-06-24 08:12:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Czy z punktu widzenia ekonomicznego, tj,np: becikowe, rózne dodatki
    > pielengnacyjne, i inne zapomogi, lepiej posiadać dziecko będąc
    > małżeństwem, czy żyjąc w tzw konkubinacie.

    niestety taka mamy polityke prorodzinna, ze bardziej oplaca sie byc "samotna
    matka" niz brac slub
    choc nie pochwalam takich zachowan, bo traca na nich malzenstwa i ich dzieci

  • 13. Data: 2008-06-24 08:15:54
    Od: spinacz-biurowy <l...@g...pl>

    ekonomicznie uzasadnione będzie wychowywanie dziecka samodzielnie - samotka
    matka więcej otrzyma kasy niż otrzymywałaby będąc w małżeństwie

    znam 2 przypadki, kiedy małżonkowie rozwiedli się właśnie ze względów
    ekonomicznych i nadal mieszkają razem

    Oczywiście, zgadzam się, że jest to patologia i jestem temu przeciwny.

    spinacz-biurowy

  • 14. Data: 2008-06-24 08:16:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ludzie w naprawdę rozważacie takie rzeczy ????

    bedziesz mial kiedys dziecko to sam sie przekonasz

    > Skąd sie tacy ludzie biorą ???

    nasza wspaniala polska rzeczywistosc ich tworzy

  • 15. Data: 2008-06-24 08:27:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > niestety taka mamy polityke prorodzinna, ze bardziej oplaca sie byc "samotna
    > matka" niz brac slub
    > choc nie pochwalam takich zachowan, bo traca na nich malzenstwa i ich dzieci

    Niby jak i co, i dlaczego "tracą"?

    j.

  • 16. Data: 2008-06-24 08:32:43
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 24 Cze, 10:16, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > bedziesz mial kiedys dziecko to sam sie przekonasz

    Ja mam dwojke i sie jakos nie przekonalem. Mozesz wytlumaczyc?

  • 17. Data: 2008-06-24 08:44:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik jureq napisał:
    > Typowa "urban legend". Obowiązujące w Polsce prawo kościelne na to nie
    > pozwalało i dla księdza mogłoby się skończyć nawet suspensą - żeden by
    > raczej nie zaryzykował.

    Nieprawda.
    Dawali takie śluby.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 18. Data: 2008-06-24 10:18:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > Ja mam dwojke i sie jakos nie przekonalem. Mozesz wytlumaczyc?

    a magiczne slowo zlobek, albo przedszkole cos ci mowi?

  • 19. Data: 2008-06-24 10:19:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Niby jak i co, i dlaczego "tracą"?

    chocby miejsca w przedszkolu, na rzecz tych dzieci niby samotnych matek

  • 20. Data: 2008-06-24 10:46:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Ludzie w naprawdę rozważacie takie rzeczy ????

    Cóż, jest pewien system i oni chcą go optymalnie wykorzystać.

    > Skąd sie tacy ludzie biorą ???

    Taki duży chłopiec i nie wie ;->

    > A poza tym z punktu widzenia ekonomicznego najlepiej nie mieć dziecka.

    I tak, i nie.