  • 91. Data: 2008-06-26 18:38:11
    Temat: Re: dziecko a ślub
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    666 pisze:
    > Oczywiście nie ma, mafia ma skanery juz w urzedach celnych i na lotnisku,
    najdrobniejszą nitke platynową z banknotów w
    > kopercie wyłapia.
    >
    > Sa natomiast posty na grupie pl.soc.prawo płaczące, że "ktos odebrał za mnie pismo
    z sądu, podpis nieczytelny, dostałem
    > zaocznie 4 lata w zawiasach".

    Hmmm... O ile w mafię ze skanerami jeszcze jestem skłonny uwierzyć, o
    tyle do dalszej części mam poniższe zastrzeżenia:

    1. Nie można dostać 4 lat w zawiasach
    2. Czytuję grupę od dawna i nie pamiętam, aby ktoś się skarżył, że ktoś
    inny odebrał za niego pismo z sądu (w domyśle: mafia, a nie inny domownik)
    3. Raczej były narzekania, że pismo było wysłane na inny adres, a to już
    inna sprawa, choć IMHO to jest częstsze i tym samym bardziej szkodliwe
    "społecznie".

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 92. Data: 2008-06-26 21:13:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie przejmuj się, szybko zleci, sąd zaliczył łącznie 3 lata i 11 miesięcy aresztu
    wydobywczego na poczet kary.
    JaC

    -----

  • 93. Data: 2008-06-27 06:17:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 15:11
    (autor Sebcio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g404j1$jlo$1@pippin.nask.net.pl>):

    > Takich przykładów znajdziesz więcej... ot, polityka prorodzinna.

    Eh, to są niuanse. Bardziej prorodzinne jest np. :

    a) brak przedszkoli/żłobków

    b) brak porodówek i walka o nierodzenie na ulicy

    --
    Tristan

  • 94. Data: 2008-06-27 07:53:28
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał
    > Niejednemu psu Burek, jak mawia ludowe przysłowie.

    Tak, ale prawdopodobieństwo, że tak samo nazywany człowiek akurat zgłosi się
    po list (i będzie wiedział, że jest awizo) jest minimalne. A jeśli dobrze
    pamiętam (nie wiem) to i tak jego dane zostaną odnotowane, tak więc w razie
    pomyłki dojdzie się do tego kto to odebral.

  • 95. Data: 2008-06-27 08:53:07
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Polski Wysoki Sąd się takimi pierdołami nie zajmuje.
    JaC

    -----

  • 96. Data: 2008-06-27 09:26:55
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Tristan pisze:

    > Eh, to są niuanse. Bardziej prorodzinne jest np. :
    > a) brak przedszkoli/żłobków

    Nie, no bez przesady - przedszkola na pewno są, bo jakże inaczej gminy
    mogłyby je teraz likwidować ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 97. Data: 2008-06-27 10:57:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie, no bez przesady - przedszkola na pewno są, bo jakże inaczej gminy
    > mogłyby je teraz likwidować ?

    sa, ale kolejki dzieci do nich tez sa i to czesto takie na rok albo i dwa
    czekania

  • 98. Data: 2008-06-28 08:37:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 27 czerwiec 2008 11:26
    (autor Sebcio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g42bp7$1o5$1@pippin.nask.net.pl>):

    > Nie, no bez przesady - przedszkola na pewno są, bo jakże inaczej gminy
    > mogłyby je teraz likwidować ?

    Już polikwidowały. Przynajmniej u nas... Ostatnio byłem w jednym przedszkolu
    w Gliwicach, gdzie dzieciom przerobiono korytarze na szatnie i sale, bo
    parę lat temu, jak był niż, to polikwidowali kilka przedszkoli w okolicy i
    to jest jedno. A teraz się ludzie rzucili do dziecioróbstwa i jest dramat.

    --
    Tristan

  • 99. Data: 2008-06-28 14:38:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > Widać w Twoim rejonie nie ma Walki O Przedszkole.

    A ciebie co temat przedszkoli obchodzi hm? o czyms mi nie powiedziales?:))

    HaNKA

  • 100. Data: 2008-06-28 14:48:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > choc nie, moze mieszkasz w jakims dobrze "zaprzedszkolonym" miejscu,

    Mieszkam w chorzowie. Liczba mieszkańców (2006)- 114 686 - gęstość 3423,46
    os./km?. Przedszkoli publicznych 29, niepubliczne znalazlam jedno. Jak szlam
    rok temu zapisywac mlode to pewnego marcowego poranka przeszlam przez ulice
    i w przedszkolu po drugiej stronie ulicy go zapisalam. Cala operacja trwala
    15 min i szczerze moiwac nie zakladalam ze moze byc inaczej. O zadnych
    punktach za to czy sramto nie slyszalam. Ba, moj maz nie pracuje wcale a ja
    pracuje w domu wiec mlode spokojnie mogloby siedziec w domu i po prawdzie
    wiekszosc tego roku siedzialo bo przynosilo wszystkie mozliwe infekcje:) w
    okresie od wrzesnia do 21 czerwca bylo w sumie w przedszkolu 76 dni.

    HaNkA