  • 1. Data: 2008-06-23 20:36:53
    Temat: sezon wyprzedaży
    Od: "Sue" <a...@b...pl>

    Witam,
    Trafiłam dziś w sklepie na wieszak z przecenionymi o 50% sukienkami. Akurat
    sukienka, która mi się spodobała na metce jako jedyna nie miała oznaczenia z
    obniżona ceną i przy kasie okazało się że faktycznie przeceniona nie jest.
    Czy w takiej sytuacji istnieje jakiś przepis że można się domagać przeceny
    rowniez tego towaru czy tez sklep ma mozliwosc w taki sposob wprowadzania
    klientow w blad?

    Pozdrawiam,
    S.

  • 2. Data: 2008-06-23 20:58:41
    Temat: Re: sezon wyprzedaży
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > sklep ma mozliwosc w taki sposob wprowadzania klientow w blad?

    Sama siebie wprowadziłaś w błąd (musisz bardziej na siebie uważać).

    Liczy się cena na produkcie. W przeciwnym wypadku mogłabyś zażądać przeceny
    sukienki którą 2 minuty temu sama w to miejsce przewiesiłaś...

    Loko

  • 3. Data: 2008-06-24 06:18:04
    Od: "Sue" <a...@b...pl>

    > Liczy się cena na produkcie. W przeciwnym wypadku mogłabyś zażądać
    > przeceny sukienki którą 2 minuty temu sama w to miejsce przewiesiłaś...

    Owszem, tylko nie wisiała tam jedna sukienka a cała jej "seria" - czyli po
    kilka sztuk z kazdego dostepnego rozmiaru. Chodziło mi tylko o to czy sklep
    może w ten sposób wprowadzać w bład - jeśli może - trudno. I tak zwykle
    dokładnie ogladam metki.

  • 4. Data: 2008-06-24 20:46:47
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Sue pisze:

> [...]
    > może w ten sposób wprowadzać w bład - jeśli może - trudno. I tak zwykle

    sklep ma obowiazek uwidaczniac ceny. w skrócie albo jest nakażdym
    produkcie metka z ceną, albo na kartonie ( w tym przypadku wieszaku)
    jest cena i wszyskko co w srodku kosztuje tyle ile wskazuje wywiekszka
    na kartonie.

    Tak czy owak, 50% sklepów w pasażach supermarketów ma ten przepis
    głęboko w poważaniu. Wejdż do obówniczego (nie ccc lub daichman) w
    którym buty kosztuja od 400-800zł. Na zadnchy nie znajdziesz ceny

    ToMasz