  • Data: 2007-10-04 18:27:44
    Temat: do widzenia [ot]
    Od: "pord4u" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Tak na szybko: wszystkim tym, ktorym moje rady sie przydaly - na zdrowie.
    Nie mam zamiaru sie chwalic, ale paru osobom oszczedzilem czasu, zdrowia i
    pieniedzy. To dla mnie wystarczy, nigdy nie bralem za to kasy, choc mialem
    takie propozycje. Nie, dziekuje. Dobre slowo wystarczy. Wszystkich tych,
    ktorych wk%$%$ czasami mocniejszym slowem - przepraszam.

    Zmuszony jestem zaprzestac tegoz "poradnictwa". Zegnam sie z ta branza, z
    zalem dolaczajac do naszych rodakow bedacych poza granicami kraju. Fajnie
    jest pomagac ludziom, ale tak czasem w zyciu bywa, ze trzeba dostac kopa w
    dupe, zeby sie obudzic. Ja wlasnie dostalem.

    Przepraszam za OT, zycze Wam kolezanki i koledzy wszystkiego najlepszego.

    Pozdrowka.

    /rowniez na pl.misc.samochody/

    --
    pord4u