  • 1. Data: 2007-10-04 18:27:44
    Temat: do widzenia [ot]
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    Witam

    Tak na szybko: wszystkim tym, ktorym moje rady sie przydaly - na zdrowie.
    Nie mam zamiaru sie chwalic, ale paru osobom oszczedzilem czasu, zdrowia i
    pieniedzy. To dla mnie wystarczy, nigdy nie bralem za to kasy, choc mialem
    takie propozycje. Nie, dziekuje. Dobre slowo wystarczy. Wszystkich tych,
    ktorych wk%$%$ czasami mocniejszym slowem - przepraszam.

    Zmuszony jestem zaprzestac tegoz "poradnictwa". Zegnam sie z ta branza, z
    zalem dolaczajac do naszych rodakow bedacych poza granicami kraju. Fajnie
    jest pomagac ludziom, ale tak czasem w zyciu bywa, ze trzeba dostac kopa w
    dupe, zeby sie obudzic. Ja wlasnie dostalem.

    Przepraszam za OT, zycze Wam kolezanki i koledzy wszystkiego najlepszego.

    Pozdrowka.

    /rowniez na pl.misc.samochody/

    --
    pord4u
    .: pomoc w zakresie rej. pojazdów

  • 2. Data: 2007-10-04 23:15:49
    Temat: Re: do widzenia [ot]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pord4u wrote:

    > Fajnie jest pomagac ludziom, ale tak czasem w zyciu bywa, ze trzeba
    > dostac kopa w dupe, zeby sie obudzic. Ja wlasnie dostalem.

    witamy w realu.

  • 3. Data: 2007-10-05 06:54:14
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    > Zmuszony jestem zaprzestac tegoz "poradnictwa". Zegnam sie z ta branza, z
    > zalem dolaczajac do naszych rodakow bedacych poza granicami kraju.

    a ja myślałem że internet jest wszędzie, przynajmniej tak mówią w telewizj
    --
    Grzesiex
    [PMS] Mondeo GHIA 2.0 zielone kombi :)

  • 4. Data: 2007-10-05 14:43:39
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    Użytkownik "Grzesiex" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > a ja myœlałem że internet jest wszędzie, przynajmniej tak mówiš w telewizj

    pl.misc.samochody, taki sam temat, nie bede pisal po raz 2

  • 5. Data: 2007-10-05 14:44:41
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    > witamy w realu.

    Nie badz cyniczny. Nie urodzilem sie wczoraj.

  • 6. Data: 2007-10-05 17:20:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pord4u wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:fe3s75$r98$5@inews.gazeta.pl...

    > Nie badz cyniczny. Nie urodzilem sie wczoraj.

    To tym bardziej dlugo wytrzymales.