  • Data: 2003-10-15 19:26:16
    Temat: do sadu?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracowalem 6dni na probe w firmie X po czym powiedziano mi, ze mnie nie
    chcą.
    Niestety nie dostalem za te prace ani grosza nie mam umowy na papierze, ale
    przeczytalem w Gazecie Prawnej, ze wazna jest tez umowa ustna, badz tez
    liczy sie samo dopuszczenie pracownika do pracy.
    Czy moge zasadzic te Firme o wynagrodzenie za ten okres?
    Wg obietnic mialo byc ok 800 zl miesiecznie czyli 800:30=26,67na dzien *
    6dni=160zl.
    Czy moze okres probny rzadzi sie swoimi prawami i nic mi sie nie nalezy?