  • 221. Data: 2022-08-23 09:35:03
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A uważasz, że kto ich znalazł?

    -----
    > Mordercy Popiełuszki - przykładowo - to się sami zatrzymali i doprowadzili do
    zakładu karnego?

  • 222. Data: 2022-08-23 14:01:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Aug 2022 19:53:51 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Mordercy Popiełuszki - przykładowo - to się sami zatrzymali i
    > doprowadzili do zakładu karnego?

    Ci niedobrzy dziennikarze z Radia Wolna Europa ich zlapali?

    Bo nie mow, ze koledzy złapali ... koledzy to po pierwsze woleliby nie
    slyszec i nie byc zamieszani, po drugie nie wiedzieliby kto,
    wiec tak jak to z tymi protestujacymi - jakby nie bylo woli
    politycznej na gorze, to by nikogo nie posadzili.

    Wiec podziekuj Chrostowskiemu, przypadkowemu kierowcy na tamtej
    trasie, RWE, Jaruzelskiemu i Kiszczakowi - mysle, ze w tej kolejnosci.

    J.

  • 223. Data: 2022-08-23 14:02:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Aug 2022 22:00:57 +0200, Kviat wrote:

    > A cała reszta kolegów?
    > Normalnie za chwilę uwierzę, że to milicja obaliła PRL.
    > Jesteś bardziej śmieszny niż myślisz.

    No, tak prawde mowiac, to PRL obalil Jaruzelski z Kiszczakiem
    i chyba z Rakowskim.

    Tak jest.

    J.

  • 224. Data: 2022-08-23 14:07:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Aug 2022 00:19:04 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > UOP nigdy nie miał rejonowych Urzędów. Mieli za to Agencje.

    Mniejsza o nazwe.

    > Boję się, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.

    No nie mam, ale kontrwywiad wiadomo czym sie zajmuje, i powinien
    dzialac na terenie całego kraju, tylko czy mozna wierzyc
    kontrwywiadowcom z SB?

    Wywiad natomiast ... mam wrazenie, ze powinien zbierac informacje poza
    krajem. Ewentualnie wsrod jakis krajowych grup stanowiacych
    zagrozenie.
    Dawniej Solidarnosc, KOR itp.
    A po 1989 ? :-)

    J.

  • 225. Data: 2022-08-24 09:04:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nawet w takim przypadku, to musiałby mieć jeszcze prawidłową projekcję
    > sytuacji. Jak nie ogląda nic poza tvpis to przecież widzi ich gorzej niż
    > ruską onucę.

    Czyli jak ma nieprawidłową projekcję, to jest usprawiedliwiony?
    Czyli jak ktoś miał styczność tylko z propagandą Goebbelsa, czyli miał
    nieprawidłową projekcję sytuacji, to wybijanie szyb w sklepach
    żydowskich sklepikarzy, opluwanie i kopanie ich na ulicy, a potem
    zwożenie ich do obozów koncentracyjnych i ich mordowanie możemy uznać za
    usprawiedliwione i jest niewinny? Bo nie słuchał niczego innego oprócz
    propagandy Gobbelsa?
    Nie kupuję takiego tłumaczenia.

    Jak ktoś nie ogląda nic poza tvpis (i nie jest upośledzony umysłowo), to
    doskonale wie co ogląda. Nie róbmy z ludzi debili, nawet jeżeli to są
    ludzie o niskim stopniu inteligencji. Oni oglądają tvpis, tvtrwam itp.
    bo chcą, bo pasuje im to do ich światopoglądu, a nie dlatego, że muszą.
    Nie są debilami, mają wybór, oni po prostu z tym przekazem się zgadzają.

    A nawet jakby byli do tego zmuszani?
    Jakby Ciebie zmusili, to co? Nagle stałbyś się rasistą i zacząłbyś w
    tramwaju opluwać śniadych (czy homoseksualistów...), złorzeczyć na
    dzieci z in vitro i bronić pedofilów w czarnych sukienkach?

    > No ale jak można mieć do kogoś pretensję, że czegoś nie widzi, jeśli nie
    > widzi? Mówimi o takiej faktyczniej sytuacji, a nie o hipokrytach.

    Normalnie.
    Jak to leciało...? Nieznajomość prawa szkodzi? Nieznajomość prawa nie
    zwalnia z przestrzegania prawa?
    Jak można wlepić komuś mandat za wjechanie w człowieka na przejściu dla
    pieszych, skoro on nie widział tego pieszego?
    Panie władzo, jestem niewinny, bo nie widziałem znaku stop...
    Itd.

    Albo jeszcze inaczej... czy ktoś Ci musi powiedzieć, że nie trzyma się
    żony na łańcuchu w kuchni?
    A jak Ci nikt nie powiedział, że się nie trzyma, to wolno Ci trzymać i
    nie powinieneś ponieść kary? Jesteś niewinny? Czy ta niewiedza Cię
    usprawiedliwia?

    Jakbyś dostał rozkaz wywiezienia za granicę matki z dzieckiem i
    zostawienia ich w lesie na mrozie, to wykonałbyś taki rozkaz?
    Wiedziałbyś sam z siebie, że to jest złe, czy dopiero ktoś by ci musiał
    o tym powiedzieć?

    https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/rpo-wsa-skarga-po
    -umorzeniu-pushbacki-sprzeczne-z-prawem

    Jakim człowiekiem trzeba być, żeby wykonywać takie rozkazy? Wydawać
    takie rozkazy? Jakim człowiekiem trzeba być, aby tworzyć z premedytacją
    takie rozporządzenia?
    Nawet pomijając to, że są niezgodne z prawem...

    > No to chyba właśnie część strategii, nie?

    No i co z tego, że to jest część strategii pis?
    To zwalnia ludzi z myślenia? Z odpowiedzialności? W jaki sposób?

    Uniewinniamy strażników w obozach koncentracyjnych, bo to była część
    strategii faszystowskiej partii?

    > Pis jest dobry bo dba o ludzi,
    > daje pińset i inne. To przecież państwowe pieniądze. A jak widzą, że
    > kradną rowery, to przecież za peło też kradli,

    Też? Czyli tak samo?
    Powtórzę, wiara w propagandę nie zwalnia z odpowiedzialności.
    Gdyby tak było, nie można by było skazać żadnego żołnierza za zbrodnie
    "bo wykonywał tylko rozkazy".

    I nie jest tak, że uniewinniamy złodzieja rowerów tylko dlatego, bo
    jakiś inny złodziej też kradł rowery.

    > więc na kogo głosować? A
    > pis jest dobry dla ludzi.

    Nie rozmawiamy o odpowiedzialności pożytecznych idiotów (chociaż
    oczywiście też są za to odpowiedzialni).
    Rozmawiamy o odpowiedzialności ludzi, którzy w tym procederze czynnie
    uczestniczą.
    Takich jak ten funkcjonariusz wykonujący rozkazy zostawiania matek z
    dziećmi na mrozie w lesie.
    Nie wyobrażam sobie, że normalny i uczciwy człowiek wykonałby taki
    rozkaz pod pretekstem "rozkaz to rozkaz i trzeba wykonać".
    Nie trzeba.
    Nie wyobrażam sobie, żeby normalny i uczciwy człowiek wykonałby rozkaz
    pałowania protestujących pokojowo kobiet.
    Oni pałowali, bo chcieli. Bo się zgadzają z narracją partii rządzącej.

    > Jakaś część na pewno, ale duża część nie. Wiem coś ntt, bo jak już
    > kiedyś wspomniałem moja rodzona matka ma zapędy. I większość w bloku, w
    > którym miesza ma je również, a wiele z tych osób to nie są źli ludzie.

    To nie są źli ludzie, ale... antychrysta pod swój dach raczej by nie
    przyjęli
    https://youtu.be/cxOg6buqywE?t=150

    Jak słyszę taką gadkę, że to nie jest zły człowiek, ale... on tylko nie
    lubi pedałów (ciapatych, żydów, Niemców, UE... itd.), no przecież ma
    prawo nie lubić, nie?
    To... to mi się drobne w kieszeni nie zgadzają.

    Ile z tych osób, w tym bloku, pracuje np. w tvpis? Albo pisze
    podręczniki do szkół z bredniami sygnując je własnym nazwiskiem?

    Już wspomniałem, ale powtórzę, że reżimy składają się z pożytecznych
    idiotów oraz z tych, którzy biorą w tym czynny udział.
    Ich wina jest różna.

    > Zobacz, na tamtą wcześniejszą dyskusję o nierówności zarobków, startu
    > zawodowego, itp. To jest część tej samej układanki. Pretensje można mieć
    > do tych wszystkich cynicznych, wyrachowanych, pazernych manipulantów, a
    > nie ludzi, którym się ogólnie średniopowodzi.

    Znam ludzi, którym ogólnie średnio się powodzi, a za żadne skarby (czy
    inne pińcetplusy) nie zagłosowaliby na pis, czy na konfederastów, czy
    inne onr-y i ich klony.
    Niektórych rzeczy po prostu nie da się kupić. A przynajmniej nie od
    ludzi, którzy sami z siebie potrafią odróżnić co jest dobre, a co złe i
    nikt im nie musi tego palcem pokazywać.

    > Oczywiście i w tej grupie,
    > są hieny, złodzieje i bydlaki idealnie wpasowujący się w pisowską
    > retorykę i czerpiący z tego wszystkiego czym tylko można, ale nie
    > utożsamiałbym każdego wyborcy pis z ideologią pis.

    Czyli głosują na pis, bo nie podoba im się to robi i mówi Pawłowicz,
    Kempa, Suski...? Głosują na pis, bo nie chcą wyjścia z UE?
    Na złość sobie robią? Ci dobrzy ludzie są masochistami, głosują wbrew
    swoim przekonaniom, czy... może jednak głosują na pis, bo się z pisem
    zgadzają?

    > No wiem. Tym bardziej, że większość wypracowuje sobie przeróżne
    > mechnizmy obronne usprawiedliwiając przed samym sobą tkwienie w
    > określonym układzie. Pytanie, gdzie jest tu granica.

    Strażnicy w obozach koncentracyjnych też sobie to usprawiedliwiali przed
    samym sobą.
    Czy to zwalnia ich z odpowiedzialności?

    > Takich "niepoczytalnych" jest naprawdę dużo.

    Wręcz przeciwnie. Niepoczytalnych jest garstka. Reszta głosuje, czy
    współpracuje z pisem (konfederastami, onr-ami i ich klonami...) w pełni
    świadomie.

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/196548
    8,1,siostry-zakonne-glosowaly-za-podopiecznych-probl
    em-jest-szerszy.read

    "W Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Świętej Katarzynie, gdzie mieszkają
    kobiety z upośledzeniem umysłowym, Siostry Pasterki prawdopodobnie
    sugerowały pensjonariuszkom, kogo mają poprzeć w wyborach prezydenckich.
    Wszystkie głosy oddano na Andrzeja Dudę. Tę historię opisała dzisiejsza
    ,,Gazeta Wyborcza". Ma nagrania z wypowiedziami podopiecznych, które
    cytuje w tekście. Wynika z nich, że słabo lub wcale się nie orientują,
    kto startował w wyborach, ale oddały głosy, bo siostra odpowiedzialna za
    głosowanie przyszła do nich z kartami wyborczymi. Najczęściej to ona
    stawiała ,,x", a kobiety podpisywały się na oświadczeniu, że głosowały
    osobiście i w sposób tajny. Były to wybory korespondencyjne. Wypełnione
    pakiety siostra zanosiła do pobliskiego lokalu wyborczego.

    Historia nie jest wyjątkowa. Po drugiej turze w internecie krążyło
    zestawienie wyników głosowania w obwodowych komisjach wyborczych
    zorganizowanych w domach pomocy społecznej, gdzie 100 proc. głosów padło
    na Dudę. Można się było domyślić, że pensjonariuszom ,,pomagano", ale
    artykuł w ,,GW" przytacza na to dowody i pokazuje mechanizm.

    Niewątpliwie miała miejsce nieprawidłowość. I niewątpliwie pozostała bez
    wpływu na ogólny wynik: pensjonariuszy DPS-ów jest za mało, by ich głosy
    mogły zaważyć. Czy popełniono przestępstwo? Art. 250 kk mówi o wywarciu
    wpływu na głosowanie z wykorzystaniem stosunku zależności (kara od
    trzech miesięcy do pięciu lat). Prokuratura powinna zbadać sprawę pod
    tym kątem. Ale skoro tak, to także pod kątem złożenia fałszywego
    oświadczenia o samodzielnym i tajnym oddaniu głosu. Choć takie
    oskarżenie z humanitarnego i społecznego punktu widzenia byłoby co
    najmniej wątpliwe. Zresztą jak można przypuszczać, pensjonariuszki
    zeznają, że są wdzięczne siostrom za pomoc i nie uważają, by na nie
    naciskano. Biorąc pod uwagę, co mówią na nagraniach cytowanych przez
    ,,Wyborczą", tak właśnie było: nie czują się ani skrzywdzone, ani
    wykorzystane."

    > Poza tym, to nie tylko
    > chodzi, że ktoś jest debil, a bardziej, że tak został urobiony.

    Raczej chodzi o to, czy to "urobienie" zwalnia z odpowiedzialności.
    Bo jeżeli tak, to nie ma winnych i nikogo nie można ukarać i wsadzić do
    więzienia za jakikolwiek czyn.

    Jeśli jakiś członek sekty kogoś zamorduje "bo został urobiony", to
    uniewinniamy?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 226. Data: 2022-08-26 02:03:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-24, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Czyli jak ma nieprawidłową projekcję, to jest usprawiedliwiony?

    No skoro nie wie, że coś złego się dzieje to jaka w tym jego wina?

> [...]
    > zwożenie ich do obozów koncentracyjnych i ich mordowanie możemy uznać za
    > usprawiedliwione i jest niewinny? Bo nie słuchał niczego innego oprócz

    A co przekazywał Goebbels w propagandzie? To dość istotne MZ. To co
    przekazuje taki pis, to w zasadzie "nic się złego nie dzieje", "robimy
    dobrze swoją robotę". Oni nie pokazują, że policja bije i kopue kobiety.
    Oni nie mówią, że należy wyrżnąć homoseksualistów. To jest wszystko w
    białych rękawiczkach.

> [...]
    > bo chcą, bo pasuje im to do ich światopoglądu, a nie dlatego, że muszą.
    > Nie są debilami, mają wybór, oni po prostu z tym przekazem się zgadzają.

    Dlaczego mają wybierać co innego, skoro to jest dobra telewizja?
    Pokazują filmy edukacyjne, tureckie seriale... przecież nie zachęcają do
    jakiejkolwiek przemocy i nienawiści.

> [...]
    > tramwaju opluwać śniadych (czy homoseksualistów...), złorzeczyć na
    > dzieci z in vitro i bronić pedofilów w czarnych sukienkach?

    To tak nie działa. Jakbym został wychowany w jakiejś typowej
    hipokrytycznej katorodzinie to pewnie miałbym takie poglądy i takie
    ideologie chłonął. Ale to jest ta patologia co napada na innych w
    autobusach. To jest jednak może nie margines, ale jednak mała MZ
    frakcja. A to co daje przewagę pis w wyborach to są takie rydzykowe
    mohery, i prości ludzie, którzy bywają dość bezrefleksyjni.

    > Normalnie.
    > Jak to leciało...? Nieznajomość prawa szkodzi? Nieznajomość prawa nie
    > zwalnia z przestrzegania prawa?

    No ale prawo wyborcze to nie przestępstwo :) Aprobowanie działań
    przestępców, to też nie przestępstwo. Aprobowanie działań przestępców,
    bez wiedzy, że są przestępcami to tym bardziej nie przestępstwo.

    > Jak można wlepić komuś mandat za wjechanie w człowieka na przejściu dla
    > pieszych, skoro on nie widział tego pieszego?
    > Panie władzo, jestem niewinny, bo nie widziałem znaku stop...
    > Itd.

    A o czym mówi art.1 p.3 KK?

    > Albo jeszcze inaczej... czy ktoś Ci musi powiedzieć, że nie trzyma się
    > żony na łańcuchu w kuchni?

    Oczywiście, że się nie trzyma, bo nie byłaby w stanie umyć podłogi w
    pozostałej części mieszkania, i potem nie mógłbym się chwalić na
    tłiterze, że w rocznicę ślubu ja raz umyłem.

    A poważniej, idziesz w ekstrema, które są zresztą wyłącznie prawdziwe
    jak ktoś nie ma zrytego beretu. Ale prawda jest też taka, że jakby
    wychowano Cię w poczuciu, że jest to normą, to być nie widział w tym nic
    złego. To co serwuje masom pis i inni podobni manipulatorzy, nie jest
    niczym co w przekazie przeciwstawia się zastanym normom etycznym i
    społecznym.

    > A jak Ci nikt nie powiedział, że się nie trzyma, to wolno Ci trzymać i
    > nie powinieneś ponieść kary? Jesteś niewinny? Czy ta niewiedza Cię
    > usprawiedliwia?

    Tak, mogę zostać uznany za niewinnego. Oczywiście sąd oceni okoliczności
    i w 99.9% zostanę uznany za winnego, ale jakbym np. całe życie spędził w
    izolacji to bardzo wątpię aby uznał. Art. 1 p.3.

> [...]
    > takie rozporządzenia?
    > Nawet pomijając to, że są niezgodne z prawem...

    Mówimy o tej rzeszy biernych obywateli, którzy nie protestowali i nie
    walczyli z systemem, którzy funkcjonowali gdzieś w obrębie tego systemu,
    a nie mordowali, znęcali się i robili inne bezspornie złe rzeczy.

    > Nie rozmawiamy o odpowiedzialności pożytecznych idiotów (chociaż
    > oczywiście też są za to odpowiedzialni).

    No właśnie o nich rozmawiamy.

    > Rozmawiamy o odpowiedzialności ludzi, którzy w tym procederze czynnie
    > uczestniczą.

    No to rozmawiamy o różnych rzeczach. Dla mnie szeregowy milicjant,
    pełniący służbę w jakiejś wiosce to właśnie trochę taki pożyteczny
    idiota. Nie uzyłbym takiego sformułowania, ale są to osoby poniekąd
    ubezwłasnowolnione uwarunkowaniem.

> [...]
    > pałowania protestujących pokojowo kobiet.
    > Oni pałowali, bo chcieli. Bo się zgadzają z narracją partii rządzącej.

    Klarownie mówimi o czym innym.

    > To nie są źli ludzie, ale... antychrysta pod swój dach raczej by nie
    > przyjęli
    > https://youtu.be/cxOg6buqywE?t=150

    Oczywiście, że by przyjeli. Nie, że tak od razu z otwartymi ramionami,
    ale w 95% przypadków wystarczyłoby, żeby z takim antychrystem
    poprzebywali.

> [...]
    > Na złość sobie robią? Ci dobrzy ludzie są masochistami, głosują wbrew
    > swoim przekonaniom, czy... może jednak głosują na pis, bo się z pisem

    Głosują bo nie widzą nic złego w pisie, a nie widzą, bo łykają ich
    propagandę.

    W skrajnym przypadku tak.

    --
    Marcin

  • 227. Data: 2022-08-26 10:07:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > No skoro nie wie, że coś złego się dzieje to jaka w tym jego wina?

    Taka, że nic nie stoi na przeszkodzie żeby się dowiedział.

    I jakim cudem nie wie?
    Przecież tvpis pokazuje "złe" rzeczy, oczywiste dla normalnego
    człowieka, ale przedstawia je jako "dobre".

    Raczej mnie nie przekonasz, że ktoś kto obecnie ogląda tylko tvpis i
    popiera tego typu formacje nie ma pojęcia co się dookoła niego dzieje.
    Ogląda te "złe" i popiera te "złe", bo się z tym zgadza, a nie dlatego,
    że jest oderwany od rzeczywistości, bo mieszka na bezludnej wyspie, nie
    chodził do szkoły i nie potrafi czytać i pisać.
    Robią to w pełni świadomie.
    Wręcz z premedytacją i z bezczelnością usprawiedliwiają ("a bo tamci też
    kradli").
    Dokładnie tak samo, jak obrońcy sukienkowych pedofilów.

    Dokładnie tak samo jak ci, którzy na własne oczy widzą przemarsz
    faszystów, widzą i słyszą ich faszystowskie hasła, ich nawoływanie do
    nienawiści i przemocy, a mimo tego w kółko będą pytać, czy to aby na
    pewno faszyści, bo może jednak patrioci, bo przecież nie ma obowiązku
    lubienia lewaków...

    Czy sąsiedzi Twojej matki, z tego przykładowego bloku, z obrzydzeniem
    wyłączają tvpis, gdy słyszą nagonkę na dzieci z in vitro, szczucie na
    homoseksualistów, usprawiedliwianie pałowania pokojowo protestujących
    kobiet, peany podczas transmisji przemarszu "patriotów", albo
    pochwalanie wywożenia matek z dziećmi do lasu na mróz?
    Oglądają coś takiego i serio nie widzą w tym nic złego?
    No to skoro nie widzą w tym nic złego... to nazywanie takich ludzi
    "dobrymi", to spore nadużycie.

    > A co przekazywał Goebbels w propagandzie? To dość istotne MZ.

    Serio pytasz?

    > To co przekazuje taki pis, to w zasadzie "nic się złego nie dzieje", "robimy
    > dobrze swoją robotę". Oni nie pokazują, że policja bije i kopue kobiety.

    Pokazuje. Tyle, że jako dobre wydarzenie, że władza robi porządek z
    lewakami, broni tradycyjnych wartości itp. bzdury.
    Pokazuje przemarsze faszystów jako przemarsze patriotów, obrońców wiary
    i moralności.
    Jakim trzeba być człowiekiem, żeby coś takiego oglądając samodzielnie
    nie zauważyć?
    Telewizja pokazuje przemarsz "patriotów", dziennikarz relacjonujący z
    emocji i ze szczęścia mało co w gacie nie narobi, a tam transparenty w
    stylu "śmierć pedałom" itp.

    https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/faszyst
    owskie-hasla-na-marszu-niepodleglosci/qyj9xms

    "(...)Takie jak choćby to w wykonaniu Mariusza Błaszczaka, który pytany
    o ,,Białą Europę" poradził by nie ulegać takim skojarzeniom jednoznacznym
    , po czym przyznał jednocześnie, że nie widział tych [rasistowskich-
    przyp. Red.] transparentów. W tę samą stronę najwyraźniej patrzył też
    prezydencki minister Andrzej Dera. Ten były poseł PiS też nie dostrzegł
    bowiem haseł faszystowskich."

    Tacy ludzie oglądają tvpis i popierają pis, bo się z tym przekazem (i z
    tymi transparentami "patriotów"...) zgadzają, a nie dlatego, że nie
    wiedzą co się dzieje.

    > Oni nie mówią, że należy wyrżnąć homoseksualistów. To jest wszystko w
    > białych rękawiczkach.

    Aaaa... to spoko... skoro w białych rękawiczkach, to nie ma sprawy i
    wszyscy są niewinni.
    Zmanipulowani niewinni ludzie, bo zmanipulowani.

    Nie kupuję takiego tłumaczenia.
    Może nawet zasługują na współczucie?

    > Dlaczego mają wybierać co innego, skoro to jest dobra telewizja?
    > Pokazują filmy edukacyjne, tureckie seriale... przecież nie zachęcają do
    > jakiejkolwiek przemocy i nienawiści.

    Jak nie, jak tak?
    https://wiadomosci.wp.pl/ile-razy-w-wiadomosciach-tv
    p-padlo-fur-deutschland-sa-dane-6697694464563808a

    https://oko.press/tvp-szczuje-dzialaczki-dostaja-gro
    zby/

    > To tak nie działa. Jakbym został wychowany w jakiejś typowej
    > hipokrytycznej katorodzinie to pewnie miałbym takie poglądy i takie
    > ideologie chłonął.

    I jakbyś skopał pedała w autobusie, to byłbyś usprawiedliwiony "bo tak
    zostałeś wychowany"?
    Nie kupuję tego.
    Właśnie tak to działa, że pomimo wychowania w patologii masz obowiązek
    wiedzieć co jest dobre, a co złe. Od tego jest (powinno być)
    (praworządne) państwo, żeby takich patusów prostować, żeby normalni
    obywatel czuli się we własnym państwie bezpiecznie, pomimo istnienia
    "źle wychowanych", czy nie ze swojej winy zmanipulowanych "bo takie mają
    poglądy" patusów.

    Jak ktoś ma poglądy "jebać pedałów", czy urządza hitlerowi w lesie
    urodziny, to w normalnym państwie powinien być izolowany od społeczeństwa.

> [...]
    > frakcja. A to co daje przewagę pis w wyborach to są takie rydzykowe
    > mohery, i prości ludzie, którzy bywają dość bezrefleksyjni.

    I którym się ta patologia podoba i wręcz tę patologię wspiera.
    Bo gdyby się nie podobała, to nie głosowaliby na pis.

    > No ale prawo wyborcze to nie przestępstwo :) Aprobowanie działań
    > przestępców, to też nie przestępstwo.

    Oczywiście. Ale to leży bardzo daleko od stwierdzenia, że ludzie
    popierający pis (konfederastów, onr-y...) to w gruncie rzeczy dobrzy ludzie.

    > Aprobowanie działań przestępców,
    > bez wiedzy, że są przestępcami to tym bardziej nie przestępstwo.

    A to już głupota. Nie można usprawiedliwiać złych rzeczy głupotą.
    Nie mieć wiedzy, że "jebać pedałów" (ciapatych... itd.) jest złe, też
    nie jest usprawiedliwieniem. Oni doskonale wiedzą, że to jest złe.

    Przekonaj mnie, że osobnik, któremu podoba się "jebanie pedałów"
    (ciapatych...), podoba mu się urządzanie urodzin hitlera, podoba mu się
    pałowanie "lewackich" pokojowo protestujących kobiet... w XXI wieku, z
    powszechnym dostępem do edukacji, nie ma wiedzy, że to jest złe.

    > Głosują bo nie widzą nic złego w pisie, a nie widzą, bo łykają ich
    > propagandę.

    Powtórzę.
    Jeżeli ktoś nie widzi nic złego w czymś, co jest złe, to nie znaczy, że
    jest usprawiedliwiony, bo nie widzi.

    Oni tę propagandę łykają, bo się z nią zgadzają.

    Jeżeli ktoś uważa, że skopanie człowieka na ulicy z powodu jego
    orientacji seksualnej jest złe, to nie wyobrażam sobie takiego argumentu
    propagandowego, którzy by go przekonał, że to jest dobre.

    Jeżeli ktoś uważa, że molestowanie dziecka konsekrowanymi rękami jest
    dobre, bo to dotyk samego boga, to nie potrzebuje nawet propagandy, żeby
    usprawiedliwiać takie rzeczy. On rzeczywiście tak uważa. Ale nijak go to
    nie usprawiedliwia.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 228. Data: 2022-08-26 15:02:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już w latach 80-tych dowody osobiste (książeczkowe) wyrabiało się u cywilnej władzy.
    Co do paszportów mój się gdzieś "zaciął" (wyjazd sportowy) i prośba do znajomych
    koleżanki z SB rozwikłała sprawę w pół dnia
    ("dokument już poszedł do legalizacji" - dzięki za pomoc).

    -----
    > Mniej więcej wówczas też wyprowadzono w MO i SB paszporty (do urzędów wojewódzkich)
    i dowodów osobistych (do gmin).

  • 229. Data: 2022-08-26 16:53:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No bo właściwie kto by potraktował takiego dajmy na to Robespierra czy Martina
    Luthera Kinga czy nawet Ghandiego poważnie, a i
    południe Ameryki zostało przegłosowane przez Północ, tak??

    -----

  • 230. Data: 2022-08-26 16:58:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    P0 dzielnie bronił redaktora naczelnego żeby się w redakcji ciężarem laptopa nie
    przedźwignął.
    Do tego zabronił plotkowania, że Tusk posiadł Tolę - w sumie słusznie, nieletnia
    przecież.

    -----
    > Telewizji nie ogladasz, czy TVPiS unika pokazywania jak to koledzy dzielnie bronią
    schodów przed atakami i zbeszczeszczeniem?