  • 231. Data: 2022-08-31 01:56:14
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-26, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
    >> On 2022-08-24, Kviat wrote:

    Piotr, my sie nie rozumiemy. Ty dajesz ciągle przykłady, ald których ja
    odpowiedzialności nie kwestionuję. Ja zaś mówię o ludziach, którzy mają
    zryte propagandą berety,a jednak nie chodzą i nie nap.. nikogo w
    komunikacji miejskiej.

    --
    Marcin

  • 232. Data: 2022-08-31 09:15:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Piotr, my sie nie rozumiemy. Ty dajesz ciągle przykłady, ald których ja
    > odpowiedzialności nie kwestionuję.

    "Dla mnie szeregowy milicjant,
    pełniący służbę w jakiejś wiosce to właśnie trochę taki pożyteczny
    idiota. Nie uzyłbym takiego sformułowania, ale są to osoby poniekąd
    ubezwłasnowolnione uwarunkowaniem."

    Za to Ty dajesz przykłady, dla których brak odpowiedzialności ja
    kwestionuję.
    Przykład takiego niewinnego "szeregowego" milicjanta,
    ubezwłasnowolnionego uwarunkowaniem, zapodał ostatnio Shrek w wątku
    "Pismaki pieprzone".
    Nie uważam, że to uwarunkowanie w jakikolwiek sposób usprawiedliwia
    takiego milicjanta.

    > Ja zaś mówię o ludziach, którzy mają
    > zryte propagandą berety,a jednak nie chodzą i nie nap.. nikogo w
    > komunikacji miejskiej.

    Jeszcze nie chodzą, bo jeszcze nie ma wystarczającego "klimatu".
    W faszystowskich Niemczech też nie od razu chodzili.
    Władza sama się nie wybiera.
    Powtórzę, ci "dobrzy" ludzie z bloku Twoich rodziców głosują na taką
    władzę nie bez powodu. Oni się z tym zgadzają, bo im się to podoba i
    żadna propaganda ryjąca im berety ich nie usprawiedliwia. Nawet jeżeli
    osobiście nie chodzą, to to popierają.
    "Nie popieram, ale rozumiem" - czy jakoś tak.
    Ja nie mówię, że tych ludzi "którzy nie chodzą" koniecznie należy
    wsadzać do więzienia, mówię, że nazywanie takich ludzi "w gruncie rzeczy
    dobrymi", to kompletne nieporozumienie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 233. Data: 2022-08-31 10:42:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 09:15:45 +0200, Kviat wrote:

    > "Dla mnie szeregowy milicjant,
    > pełniący służbę w jakiejś wiosce to właśnie trochę taki pożyteczny
    > idiota. Nie uzyłbym takiego sformułowania, ale są to osoby poniekąd
    > ubezwłasnowolnione uwarunkowaniem."

    Sa jeszcze tacy wioskowi?
    Czy teraz przyjezdzaja radiowozem na wezwanie?

    > Jeszcze nie chodzą, bo jeszcze nie ma wystarczającego "klimatu".
    > W faszystowskich Niemczech też nie od razu chodzili.

    Chodzili chodzili, tylko na poczatku mało, a potem sie widac
    spodobalo.

    > Władza sama się nie wybiera.

    W demokracji.

> [...]
    > osobiście nie chodzą, to to popierają.
    > "Nie popieram, ale rozumiem" - czy jakoś tak.

    A moze po prostu maja inne poglady niz Ty :-)

    J.

  • 234. Data: 2022-08-31 11:25:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.08.2022 o 10:42, J.F pisze:

    > A moze po prostu maja inne poglady niz Ty :-)

    Skoro faszyści mają po prostu inne poglądy niż ja, to spoko.

    Ręce opadają...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 235. Data: 2022-08-31 11:39:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 11:25:28 +0200, Kviat wrote:

    > Skoro faszyści mają po prostu inne poglądy niż ja, to spoko.
    > Ręce opadają...

    Ta ... tylko dla ciebie wszyscy co maja inne poglady to faszysci :-)

    J.

  • 236. Data: 2022-08-31 11:57:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.08.2022 o 11:25, Kviat pisze:

    > Skoro faszyści mają po prostu inne poglądy niż ja, to spoko.

    Poglądy nie są groźne. Groźne są czyny. To, ze ktoś nie lubi jakiejś
    grupy społecznej, to jego sprawa. Byle nie naruszał jej praw.

    --
    Robert Tomasik

  • 237. Data: 2022-08-31 12:05:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.08.2022 o 11:39, J.F pisze:

    > Ta ... tylko dla ciebie wszyscy co maja inne poglady to faszysci :-)

    Nie, nie nie wszyscy.
    Tylko ci, którzy mają faszystowskie poglądy.
    Już kiedyś ci to tłumaczyłem, więc przyklej sobie kartkę na monitorze,
    bo za tydzień znowu napiszesz to samo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 238. Data: 2022-08-31 12:37:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 12:05:57 +0200, Kviat wrote:

    > Nie, nie nie wszyscy.
    > Tylko ci, którzy mają faszystowskie poglądy.
    > Już kiedyś ci to tłumaczyłem, więc przyklej sobie kartkę na monitorze,
    > bo za tydzień znowu napiszesz to samo.

    Skoro ty masz antyfaszystowskie, to te inne sa faszystowskie :-)

    J.

  • 239. Data: 2022-08-31 12:38:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 11:57:31 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Poglądy nie są groźne. Groźne są czyny. To, ze ktoś nie lubi jakiejś
    > grupy społecznej, to jego sprawa. Byle nie naruszał jej praw.

    Najpierw poglądy, a potem przyjdą i czyny ...
    no chyba, ze spoleczenstwo da odpór i nie przyjmie poglądów, a czyny
    będzie zwalczac.

    J.

  • 240. Data: 2022-08-31 13:43:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.08.2022 o 12:38, J.F pisze:
    > Najpierw poglądy, a potem przyjdą i czyny ...
    > no chyba, ze spoleczenstwo da odpór i nie przyjmie poglądów, a czyny
    > będzie zwalczac.

    Tu się z Tobą zgadzam. Trzeba kategorycznie tępić czyny na samym
    początku, a nie pozwalać w imię poprawności politycznej i wolności,
    pozwalać na hucpę i dopiero, jak rzecz wymyka się spod kontroli, to
    wówczas reagować.

    --
    Robert Tomasik