  • 51. Data: 2008-10-31 18:47:49
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefjgp$4pm$4@atlantis.news.neostrada.pl Maciek
    <f...@e...one.nospam.pl> pisze:

    > Niestety nadal ludzie używają urządzeń, które nie potrafią szyfrować WPA
    > ani WPA2. Jeśli jest to laptop, całkiem sprawny, który ma wbudowaną kartę
    > radiową, to szkoda go wyrzucać na śmietnik.
    Wątkoczyńca napisał, że ma router. Router kosztuje parę groszy.
    Ja piętnuję głupotę polecania rozwiązań rodem z giełdy staroci, bo ktoś się
    dalej nie zdołał posunąć.

    > Nie zmienia to faktu, że złamanie WEP-64 to kwestia kilkunastu najdalej
    > minut, a WEP-128 przy odpowiednim ruchu da się złamać w ciągu godziny.
    > Jednak pozostając "w temacie" - byłoby to zabezpieczenie dające podstawy
    > prawne do oskarżenia. Nie da się WEP złamać "przez przypadek" :)
    Jak kto sprytny to nie da się udowodnić skąd.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2008-10-31 18:54:29
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Roman napisal:
    > nie zamkne drzwi w mieszkaniu i dostep do mieszkania tez jest
    > ogolnodostepny ?

    jak to juz dziesiatki razy bylo na grupie, tak, otwarte drzwi sa
    ogolnodostepne

  • 53. Data: 2008-10-31 18:58:53
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Przykład jest prosty jak ty i twoja "argumentacja".

    Bo proste przykłady są najlepsze. Za bardziej skomplikowanymi pewnie nie
    nadążysz.

    > W chwili obecnej nie znam dostępnego w handlu urządzenia nie
    > obsługującego WPA.

    Widać mało wiesz i nie masz pojęcia o sprzęcie używanym w sieciach.
    Dla ciebie sieć to pewnie AP i laptop, no ewentualnie stacjonarny z
    kartą. Muszę Cię zmartwić. Są jeszcze inne urządzenia pracujące w
    sieciach nie obsługujące WPA.

    > Nie sadzisz chyba jednak, lamo, że twoje "podsumowanie" ma jakiekolwiek
    > znaczenie?

    Widzę, że z tobą nie należy rozmawiać. Obrażasz ludzi nie mając pojęcia
    z kim i o czym rozmawiasz.
    Jest taka zasada dotycząca ciebie i tobie podobnych

    "Nie rozmawiaj z debilem. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a
    później przytłoczy doświadczeniem"

    Oczywiście używasz słowa "debil" aby jak najkrótszym zwrotem pisać o
    sobie. Troszkę żenujące.

    Sorry, ale twój poziom dyskusji i wiedzy pozostaje w tyle za ogólnie
    obowiązującymi standardami.

    EOT

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 54. Data: 2008-10-31 19:09:50
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Roman wrote:
    [...]

    Troche OT, ale niektorzy twierdza, ze pytajacy stworzyl hot-spota i
    udostepnia internet "za free". Zatem przez analogie, czy mozna podlaczyc
    sie pod ogolnodostepne gniazdko elektryczne (np. na latarni, na
    korytarzu, w miejscu publicznym) i korzystac bez ograniczen? Jakos nie
    za bardzo widze granicy miedzy udostepnianiem tych mediow (medii?)...

    Jacek

  • 55. Data: 2008-10-31 19:18:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefkhd$pfb$4@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Bo proste przykłady są najlepsze. Za bardziej skomplikowanymi pewnie nie
    > nadążysz.
    Synu, jesteś niedouczony, a prawdę mówiąc po prostu głupi.

> [...]
    > Muszę Cię zmartwić. Są jeszcze inne urządzenia pracujące w sieciach nie
    Endemity (trudny termin, odsyłam cie młocie do encyklopedii). I nie należy
    ich polecać.
    Ty np. nie obsługujesz mózgu. I nikt cię nie poleca.
    Nie zmartwisz mnie niedouku. Bo niby czym?
    Brak wiedzy i do tego kretyn.

    > Widzę, że z tobą nie należy rozmawiać.
    Nie zapraszałem cię do rozmowy, chłystku.

    > Obrażasz ludzi nie mając pojęcia z kim i o czym rozmawiasz.
    Nie mogę cię obrazić.
    Cokolwiek bym napisał, nawet najbardziej wulgarnego, byłoby w stosunku do
    ciebie niczym nieuzasadnionym komplementem.

> [...]
    > później przytłoczy doświadczeniem"
    > Oczywiście używasz słowa "debil" aby jak najkrótszym zwrotem pisać o
    To się żenuj, idioto, oczywiście.

    > Sorry, ale twój poziom dyskusji i wiedzy pozostaje w tyle za ogólnie
    > obowiązującymi standardami.
    Tylko widzisz - nikogo normalnego nie obchodzi, co się jakiemuś półgłówkowi
    wydaje.
    Sorry.

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2008-10-31 19:18:11
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Jasek pisze:
> [...]
    > korytarzu, w miejscu publicznym) i korzystac bez ograniczen? Jakos nie
    > za bardzo widze granicy miedzy udostepnianiem tych mediow (medii?)...

    A mozna sie podlaczyc zerknij do opracowan Mikolaja Tesli.

  • 57. Data: 2008-10-31 19:19:56
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail r...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > powiedziałbym raczej ze jezeli masz sklep i otworzysz drzwi to nie mozesz
    > siedziwic ze klienci wchodza.

    ale prywane wifi to nie sklep.

    to jak otwarte mieszkanie.

    koles wszedl. wlasciciel go wyprosil. koles nie wychodzi - dalej uzywa
    wifi.

  • 58. Data: 2008-10-31 19:22:29
    Od: Marian <m...@a...pl>

    lej na aspekt prasny - dobra, zyciowa rada - zabezpiecz siec. prawo nie
    nadaza, a gnoje zawsze sie beda tlumaczyc, ze nie ma regulacji "i co mi
    zrobisz hahaha".

  • 59. Data: 2008-10-31 19:24:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:490b5802@news.home.net.pl Jasek <j...@p...onet.pl>
    pisze:

> [...]
    > w miejscu publicznym) i korzystac bez ograniczen? Jakos nie za bardzo
    > widze granicy miedzy udostepnianiem tych mediow (medii?)...
    To nie jest analogia.
    I w ogóle nie ma co tu szukać analogii, to ślepa uliczka.

    --
    Jotte

  • 60. Data: 2008-10-31 19:29:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Roman pisze:

    > zablokowalem jego karte sieciowa i widze,ze podlaczyl laptopa (rece opadaja)
    > Jego nazwa komputera imie_PC nazwa laptopa imie_LAPTOP to napewno ta sama
    > osoba.

    Niektóre komputery są tak skonfigurowane że same się do takiej sieci
    podłączą.

    Trudno tu mówić o włamaniu czy kradzieży skoro skonfigurowałeś swój
    router tak że się rozgłasza w eterze i zaprasza do łączenia z nim.

    Zamiast szukać dziury w całym skonfiguruj router poprawnie i będzie po
    krzyku.