  • 191. Data: 2008-11-01 13:15:27
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Marian <m...@a...pl>

    armar wrote:

    > Aha, rozumiem. ;)
    > Masz nagranie na systemie nadzoru, że Ci wziąłem Internet
    > z gołą babeczką i nie zapłaciłem.

    To tez. Zajales laczxe, za ktore place, zeby sciagac gole babeczki. Ale
    nie mam nic przeciwko zebys korzystal, jesli bedziesz placil za to. Albo
    po prostu nie zajmuj mojego lacza jak cie o to prosze.

    > Przedstawisz w sądzie, że poniosłeś stratę, bo Ty już tej strony
    > z gołą babeczką nie masz, tak?

    Moge wykazac, ze zajmujac lacze uniemozliwiasz mi komfortowa prace.

    > Tak czy siak w sklepie jest podana cena za batonik,
    > więc przedstaw mi dokument, w którym *zaakceptowałem* cenę
    > na Internet od Ciebie, a teraz biorę bez płacenia.

    Sad rozpatrzy, czy moja cena realnie odpowiada cenei uslugi. Wezme cene
    uslugi jaka place i z logow procentowy udzial ruchu z twojej strony. No
    isad pokiwa glowa i powie "Panie armar, wykorzystuje pan bez zgody
    wlasciciela jego lacze w 55% co stanowi 55 zlotych, ktorych domaga sie
    wlasciciel lacza, panie armar, zostap pan na poczatku poinformowany, ze
    wlasciciel sobie nie zyczy, chyba, z ebedzi epan uiszczal oplaty -
    stanowi to dla sadu oczywista umowe ustna, pan nie przestal uzywac
    lacza, zatem zgodzil sie pan na warunki. Prosze uregulowac zaleglosc 7 x
    55 zlotych plus pokryc koszty sprawy sadowej" ;)
    \

  • 192. Data: 2008-11-01 13:16:16
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Owszem, zawieram umowe.

    Podpisujesz?

    Bo pisales o podpisaniu.

    Sa umowy ustne. Tak (mogla byc) zawarta przez ciebie.

  • 193. Data: 2008-11-01 13:17:34
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 14:16:16 +0100, Marian napisał(a):

    > Sa umowy ustne. Tak (mogla byc) zawarta przez ciebie.

    Nie zawieralem zadnej umowy o korzystanie z hotspota.

  • 194. Data: 2008-11-01 13:18:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik armar napisał:
    [..]
    > Pytanie jednak jest inne - na jakiej podstawie
    > Marian ma PRAWO domagać się zapłaty?

    Już Ci pisałem na jakiej podstawie - bezumowne korzystanie z czyjegoś
    dobra.

    I nie będzie Ci musiał wystawiać żadnej faktury, ani płacić podatków itd.
    Sąd wyda nakaz zapłaty a Ty zapłacisz lub ściągnie Ci komornik.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 195. Data: 2008-11-01 13:19:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 14:18:12 +0100, Arek napisał(a):

    > Sąd wyda nakaz zapłaty

    Nie wyda.

  • 196. Data: 2008-11-01 13:20:03
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Krystian Zaczyk wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to dziecko weszło do mieszkania Armara? ;-)

    Nie. Pies armara wszedl przez niezamkniete na zamek drzwi do mieszkania
    rodziny z dzieckiem.

    > Oczywiście, ale czamu Amar ma konfigurowac swój komputer?

    Zeby nei korzystac bezumownie z czegos, np. z wifi...

    > Przeciez to nie on udostepnił mu _w jego_ mieszkaniu sieć.

    Ale armar sie podpial do tej sieci.

    > Udostepniający, jezeli nie chce udostepniać, powinien skonfigurowac
    > swój router.

    Przepis prawny, zrzucajacy na wlasciciela AP koniecznosc konfiguracji?

    > Dość skomplikowane. Podobnie, jak rachunek za korzystanie
    > z jego telewizora, który widać przez okno i radia, które słychać
    > przez ścianę - bez wcześniejszej umowy.

    A zmienaisz mu kanaly w tym telewizorze?

    Czy jestes w stanie objac umyslem, ze polaczxnei wifi to nei jest tylko
    ze cos do ciebie plynie w jedna strone? To nie jest nadawanie radiowe.
    Ty nie ogladasz tego, co wlasciciel sciaga. Ty sam wybierasz co
    sciagasszi wysylasz.

    TO NI EJEST TELEWIZOR WIDZIANY PRZEZ OKNO :)

    > Do pobierania opłat bez umowy za słuchanie radia przez scianę.

    To nie jest sluchanie radia. To jest wybieranie stacji do posluchania
    korzystajac z radia sasiada. A sasiadowi sie to nie podoba.

  • 197. Data: 2008-11-01 13:20:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > Co to ma niby być?

    Nie wiesz co to stopka?

    Tu masz link w takim razie:
    http://www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia/?page_id=11

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 198. Data: 2008-11-01 13:21:08
    Od: armar <a...@p...fm>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Stanowczo protestuję jakoby, to jest próba obejścia przepisów
    > podatkowych.

    Gotfryd - zawsze z przyjemnością się czyta (słucha przez ścianę)
    Twoich wypowiedzi.
    Zatyczek bym nie kupił. ;)

    To zamiast protestować napisz w jaki sposób mógłbym się domagać
    pieniędzy od sąsiadki za podanie jej mojego hasła do WAP.
    Tylko tak, bym nie musiał zakładać działalności gospodarczej
    z nazwą "udostępnianie hasła do routera". ;)

    > To czego się domagasz stanowi ZAPŁATĘ, a nie darowiznę.

    No właśnie, by nie było w umowie "zapłata za hasło",
    bo zapłatę trzeba opodatkować. :)

    --
    Pozdrawia Marek

  • 199. Data: 2008-11-01 13:21:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > no to tak jak z tymi ludzmi debilami, co w drewnianych drzwiach maja zwykly
    > zamek, zamiast gerdy za 400 zlotych i stalowych drzwi ... trudno ich traktowac
    > powaznie, w koncu byle wiertarka mozna taki zamek zdemolowac i sobie wejsc!!!

    Błędne porównanie. WEP to takie zabezpieczenie jak sama klamka (bez zamka). Kot
    nie wejdzie, ale człowiek bez problemów. Oczywiście jest to zabezpieczenie, ale
    poziom jest żenująco niski.

  • 200. Data: 2008-11-01 13:21:39
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gehi3h$10p$4@news.onet.pl Marian

    > Głupie i nonsensowne porównanie, jak i inne pojawiające się w tym wątku.
    > Porównania są tu zbędne. Specyficzna dziedzina, ma swoje uregulowania
    > (choć dopiero raczkujuące).

    No nie, dokladna analogia. Opluwasz kogos, ze kupil tanie
    zabezpieczenie, tani zamek, tani router. W swietlew obowiazujacego prawa
    zlamanie WEP czy zlamanie WPA2 to to samo - zlamanie zabezpieczen
    systemu teleinformatycznego.

    Tak samo jak wlamanie przez rozborowanie zamka jak i wlamanie przez
    unieszkofdliwienei systemu alarmowego, wysadzenie drzwi, rozbicie sciany.