  • 61. Data: 2008-10-31 19:41:42
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Fri, 31 Oct 2008 18:30:40 +0100, Tristan napisał(a):

    > Słabo znam się na WiFi i może czegoś nie dopatrzyłem... Ale po prostu
    > przychodzę do domu i laptop sam się mi podłącza... Przychodzę do pracy i
    > sam się mi podłącza... A jakby sieć się nie ujawniała, to by nie złapał, że
    > nagle się pojawiła sieć i musiałbym ręcznie aktywować zapewne.

    Jesli to 'jedyny sluszny system operacyjny' to we wlasciwosciach polaczenia
    sieciowego jest zakladka "sieci bezprzewodowe". Tam sa (z grubsza w
    polowie) "sieci preferowane". Jak damy właściwości naszej sieci to tam jest
    "połącz, nawet jeśli sieć nie nadaje". I tyle :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 62. Data: 2008-10-31 19:42:06
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 31 Oct 2008 18:53:33 +0100, Arek napisał(a):

    > To może po Twojej żonie i córce też?

    jesli mu pozwola i obie maja powyzej 15 lat, to ktory przepis tego zabrania
    (poza prawem kanonicznym?)

    --
    marcin

  • 63. Data: 2008-10-31 19:49:07
    Od: Marian <m...@a...pl>

    NoName wrote:
    > Wylacz jeszcze rozglaszanie ESSID jesli masz taka opcje

    to czasem sprawia problemy przy niektorych konfiguracjach

    najlepiej stosowac 10 zasad :)

    http://wanlan.programuj.com/10_zasad_bezpiecznej_dom
    owej_sieci_wi_fi,5.html

    Ale z umiaram :)

  • 64. Data: 2008-10-31 19:52:19
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Maciek wrote:

    > Niestety nadal ludzie używają urządzeń, które nie potrafią szyfrować WPA ani
    > WPA2.

    Niech je wymienia, moja nokia nawet bangla po wep2 bez rozglaszanego ssid :)

  • 65. Data: 2008-10-31 19:56:41
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Synu, .......

    :D :D :D

    > Endemity (trudny termin, odsyłam cie młocie do encyklopedii).

    Reszta twojej wiedzy też pewnie pochodzi z encyklopedii.

    > Ty np. nie obsługujesz mózgu. I nikt cię nie poleca.
    > Nie zmartwisz mnie niedouku. Bo niby czym?
    > Brak wiedzy i do tego kretyn.

    > Nie zapraszałem cię do rozmowy, chłystku.

    > Nie mogę cię obrazić.
    > Cokolwiek bym napisał, nawet najbardziej wulgarnego, byłoby w stosunku
    > do ciebie niczym nieuzasadnionym komplementem.

    > To się żenuj, idioto, oczywiście.

    > Tylko widzisz - nikogo normalnego nie obchodzi, co się jakiemuś
    > półgłówkowi wydaje.

    Urosłeś do rozmiaru grupowego trolla. Teraz możesz być z siebie dumny.

    Zwrócę Ci tylko uwagę, że w necie nie jesteś anonimowy, ale skoro w tak
    wielu tematach się wypowiadasz i tak obszerna jest twoja wiedza prawna
    to pewnie masz tego świadomość.

    Chyba na co dzień jesteś postrzegany jako życiowy nieudacznik, umysłowy
    inwalida i dlatego chcesz zaistnieć obrzucając ludzi wulgaryzmami.
    Chwilowo zwracasz na siebie uwagę ale szybko się znudzisz.

    Powiedz skąd jesteś to Ci dobrego lekarza wskażę (no chyba, że boisz się
    publicznie przedstawić - zrozumiem)?

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 66. Data: 2008-10-31 20:10:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Marian napisał:
    > lej na aspekt prasny - dobra, zyciowa rada - zabezpiecz siec. prawo nie
    > nadaza, a gnoje zawsze sie beda tlumaczyc, ze nie ma regulacji "i co mi
    > zrobisz hahaha".

    Już byli tacy.
    Śmiech im zamarł po wyroku.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 67. Data: 2008-10-31 20:15:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefntq$pfb$5@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Urosłeś do rozmiaru grupowego trolla. Teraz możesz być z siebie dumny.
    Jesteś, jak z pewnością wiesz, idiotą. Nie tylko na grupie - jesteś idiotą w
    ogóle.
    Nie bądź z tego dumny - idiota to nie jest zaszczytne miano, nawet wśród
    takich jak ty.
    Kał umysłowy to kał umysłowy, nieważne, że ktoś to nazwie budyniem.

    > Zwrócę Ci tylko uwagę, że w necie nie jesteś anonimowy
    Udowodnij, frajerze.

    > Chyba na co dzień jesteś postrzegany jako życiowy nieudacznik, umysłowy
    > inwalida i dlatego chcesz zaistnieć obrzucając ludzi wulgaryzmami.
    > Chwilowo zwracasz na siebie uwagę ale szybko się znudzisz.
    Jak już pisałem - jesteś kretynem i być może o tym wiesz, choć tę wiedzę
    wypierasz.
    To głupia autoterapia.
    Nieakceptowany przez otoczenie, życiowy garbusie, używasz netu w celach
    autoterapeutycznych.
    To obrzydliwe. Nie będę ci jednak wykopywać laski spod nogi, kaleko - pisz
    dalej.

    --
    Jotte

  • 68. Data: 2008-10-31 20:17:37
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Arek pisze:

    > Już byli tacy.
    > Śmiech im zamarł po wyroku.

    Pochwal sie tym wyrokiem chetnie poczytamy jak to Arek z koziej wolki
    pozwal sasiada za to ze jego windows laczyl sie to Open System Access Point.

  • 69. Data: 2008-10-31 20:24:25
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Arek <a...@e...net> pisze:

    > Już byli tacy.
    > Śmiech im zamarł po wyroku.

    A podasz numery spraw o "jakoś mało wiarygodny"?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Gdy woda sięga ust, głowa do góry!

  • 70. Data: 2008-10-31 20:31:49
    Od: Martin Fox <k...@g...com>

    Dnia Fri, 31 Oct 2008 17:33:26 +0100, Roman napisał(a):

    > nie zamkne drzwi w mieszkaniu i dostep do mieszkania tez jest ogolnodostepny
    > ?
    > Nie, nie nalezy wchodzi do mieszkania bo to nie moja wlasnosc.
    > Internet ? - nie wchodze/lacze sie bo to nie moja wlasnosc (rozlaczam sie)
    > Dobrze mysle?

    Źle, sygnał sąsiad ma u siebie w mieszkaniu, a co w jego mieszkaniu sobie
    lata niezabezpieczone to jego :)
    To tak samo jakby ukarać kogoś za to że odbiera sygnał CB radia mimo że nie
    był proszony do rozmowy.

    --
    Martin Fox
    Escort MkIV '89 + Mark Jaws 2 / Lemm