  • 31. Data: 2008-10-31 17:16:59
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:081031.181014.psp.350@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Dziwne rzeczy prawisz
    To lama.
    Jest nauczycielem(sic!) gdzieś na pipidówie, zapomniałem gdzie. Dla
    pastuchów może uchodzić za guru.
    Ale ja widziałem jego stronę wuwuwu, gdzie trzymał różne zadania dla uczniów
    itp.
    Wszystko na poziomie czytelnika Komputer Świata, kupującego czasami Experta
    ale rozumiejącego z niego ze 20%.
    Jestem w tym momencie wredny i złośliwy, ale nie bez powodu.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2008-10-31 17:27:10
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tristan wrote:

    > Ale wtedy mało wygodnie się korzysta... A co to komu przeszkadza, że nazwa
    > se lata?
    trochę OT, ale dlaczego mało wygodnie? Jeśli znam SSID mojej sieci, to po co
    mi rozgłaszanie?

    --
    Maciek

  • 33. Data: 2008-10-31 17:30:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 31 październik 2008 18:27
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <geff2c$pl1$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > trochę OT, ale dlaczego mało wygodnie? Jeśli znam SSID mojej sieci, to po
    > co mi rozgłaszanie?

    Słabo znam się na WiFi i może czegoś nie dopatrzyłem... Ale po prostu
    przychodzę do domu i laptop sam się mi podłącza... Przychodzę do pracy i
    sam się mi podłącza... A jakby sieć się nie ujawniała, to by nie złapał, że
    nagle się pojawiła sieć i musiałbym ręcznie aktywować zapewne.

    Choć może są jakieś rozwiązania, co próbują same szukać takich sieci...
    Dlatego mówię -- może czegoś nie dopatrzyłem. Ale Roman wie jeszcze mniej
    niż ja, to pewnie tym bardziej będzie miał z tym kłopot.

    --
    Tristan

  • 34. Data: 2008-10-31 17:31:27
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Maciek pisze:

    > trochę OT, ale dlaczego mało wygodnie? Jeśli znam SSID mojej sieci, to po co
    > mi rozgłaszanie?

    A jesli nie znasz ?

  • 35. Data: 2008-10-31 17:31:51
    Od: "M." <m...@i...pl>

    Jeśli to LiveBox, to może navet trzeba będzie do KRRiTv złożyć wniosek o
    koncesję :)

    Pozdro, M.

  • 36. Data: 2008-10-31 17:38:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie zamkne drzwi w mieszkaniu i dostep do mieszkania tez jest
    > ogolnodostepny ?

    powiedziałbym raczej ze jezeli masz sklep i otworzysz drzwi to nie mozesz
    siedziwic ze klienci wchodza.

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke

  • 37. Data: 2008-10-31 17:40:28
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Byle nie przez jakiegoś debila co WEP zastosował. Ma być WPA2.

    Tutaj przesadziłeś.

    W zasadzie to nawet bardzo przesadziłeś.

    WEP jest normalnie używany i czasami nie ma sposobu aby tego uniknąć.

    Prosty przykład.
    Jest sobie urządzenie, które obsługuje tylko i wyłącznie WEP. Choćbyś
    nawet chciał to i tak nie możesz ustawić WPA w AP bo urządzenie nie
    będzie mogło w sieci pracować, a po co taka sieć skoro korzystać z niej
    nie można.

    Podsumowując.
    Można uznać, że używając zwrotu "debil" stałeś się bohaterem przysłowia
    "przyganiał kocioł garnkowi".

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 38. Data: 2008-10-31 17:42:26
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Tristan pisze:

    > Słabo znam się na WiFi

    I wszystko jasne :)

  • 39. Data: 2008-10-31 17:51:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik NoName napisał:
    > punkt dostepowy sieci bezprzewodowej niezabezpieczony jest punktem
    > dostepowym ogolnodostepnym ?

    Bredzisz.

    Ale jak chcesz się przekonać o tym boleśnie na własnej skórze to
    podepnij się do mojej sieci.

    To jak ? Bawimy się?

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 40. Data: 2008-10-31 17:53:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Maciek napisał:
    > Zostawiasz otwarty samochód z kluczykiem w stacyjce i dowodem rejestracyjnym
    > na widoku, a potem się dziwisz, że Kowalski sobie pojeździł. Zostawiasz

    Uważasz, że Kowalski ma prawo w takiej sytuacji sobie pojeździć?

    To może po Twojej żonie i córce też?

    No chyba, że założyłeś im tam kłódki ??

    --

    pozdrawiam