  • 91. Data: 2008-10-31 21:50:53
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jasek pisze:

    > Jotte chlopcze

    On po prostu nie wie co napisałeś. Odruchowo zacytował Twoją wypowiedź
    myśląc, że go obraziłeś. ;)

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 92. Data: 2008-10-31 21:50:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:490b7985$1@news.home.net.pl Jasek
    <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Jotte chlopcze - po pierwsze, nie pasalem z toba krow bys sie do mnie tak
    > odzywal;
    Ale się odzywam i jajco na to możesz.
    Krowy zapewne pasałeś sam, na bosaka i czekałeś aż która placka zwali aby
    stopy ogrzać.

    > po wtore - to nie ze mna jest problem - mogles nie zauwazyc ale w ostatnim
    > czasie juz kilka osob zwrocilo ci uwage ze jestes bucem i sie
    > wpierdzielasz niemal do kazdego watku przedstawiajac jedynie sluszny tok
    > rozumowania.
    Nie myl podobnych sobie durni z osobami. Głupcy i inne marginesy często
    odwołują się w grupy, bo bez wsparcia nic nie znaczą. Dlatego usiłujesz się
    podświadomie do wyimaginowanej grupy odwoływać.

    > Widac takze i tu - blyszczysz nieomylnoscia, ktorej nijak nie potrafisz
    > odniesc do realnych przepisow czy rzeczywistosci.
    > Niestety, usenet od zawsze byl pelny takich ewenementow i np mnie takie
    > zachowanie czy personalne wycieczki od dawna nie wzruszaja a jedynie
    > wzbudzaja usmiech politowania.
    Masz do usmiechu prawo, wszak poznać głupiego po śmiechu jego i to
    przysłowie się tu w całej pełni sprawdza.
    Dla mnie ty i twoje zdanie jest niczym, pisz co zechcesz.

    > Zatem pisz sobie co tylko chcesz, bo za cienki jestes by mnie obrazic...
    W tej kwestii jestem bezradny - nie mam jak tego zrobić choćbym chciał.
    Nazwę cię kutasem, debilem i będzie komplement zamiast obrazy. Cokolwiek nie
    napiszę bedzie prawdą.

    --
    Jotte

  • 93. Data: 2008-10-31 21:58:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geftqf$pfb$9@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Skoro tak to interpretujesz.
    > Leszcz jesteś aby się z tobą bawić. Za te kilka słówek?
    > Wolę jeszcze cię po prowokować.
    No to dawaj, smarkaczu.

    > Dawaj dalej. Coś upadasz w swojej twórczości.
    Zawsze lepsza niż twoja, ale nie chciało mi się na taki badziew jak ty
    wysilać, to fakt.

    --
    Jotte

  • 94. Data: 2008-10-31 22:01:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefuju$pfb$11@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > On po prostu nie wie co napisałeś. Odruchowo zacytował Twoją wypowiedź
    > myśląc, że go obraziłeś. ;)
    Mógłbyś zachować choć trochę klasy, choćby tej twojej środowiskowej,
    podśmietnikowej.
    A ty co? Masz stulejkę mózgu?

    --
    Jotte

  • 95. Data: 2008-10-31 22:03:13
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Są jeszcze gdzieniegdzie różne muzealia.

    Przebłysk widzę.
    Szukaj dalej. Google twoim przyjacielem.

  • 96. Data: 2008-10-31 22:05:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefvb3$pfb$12@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Przebłysk widzę.
    Może się pieprznąeś o ścianę?

    --
    Jotte

  • 97. Data: 2008-10-31 22:05:58
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > No to dawaj, smarkaczu.

    > Zawsze lepsza niż twoja, ale nie chciało mi się na taki badziew jak ty
    > wysilać, to fakt.

    Zawiodłem się na tobie. Obniżasz loty.

    Może jakiś słownik podsunąć, a może kilka nowych słów i zwrotów
    podpowiedzieć?

    Chłopie. Pokaż na co Cię stać.

  • 98. Data: 2008-10-31 22:06:09
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Jasek pisze:

    > Owszem uczyli. Uczyli takze o innych Mikolajach i innych Teslach. Jednak
    > chcialbym wiedziec do jakiego konkretnie opracowania mnie odsylasz.
    > Twoja wypowiedz "A mozna sie podlaczyc zerknij do opracowan Mikolaja
    > Tesli" nie naprowadza zbytnio (a moze czepiasz sie uzytego przeze mnie
    > sformulowania?)
    >
    > Jacek

    Nie czepiam sie Mikolaj Tesla opracowal bezprzewodowy sposob przesylania
    energii elektrycznej.
    Zwany tez Nikolai Tesla

  • 99. Data: 2008-10-31 22:10:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefvg7$pfb$13@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Zawiodłem się na tobie. Obniżasz loty.
    Bo gadam z tobą.
    Przecież nie mogę jak z normalnym, to sie upadlam.

    > Może jakiś słownik podsunąć, a może kilka nowych słów i zwrotów
    > podpowiedzieć?
    Poproszę.

    > Chłopie. Pokaż na co Cię stać.
    Komu, chłopie, komu? Tobie???

    --
    Jotte

  • 100. Data: 2008-10-31 22:13:30
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > A ty co? Masz stulejkę mózgu?

    Aha. Wspinasz się na wyżyny swoich możliwości. Uważaj bo za górką już
    tylko przepaść.