  • 101. Data: 2008-10-31 22:17:28
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Może się pieprznąeś o ścianę?

    Rozdrabiasz się. Wróć na swoje miejsce bo nie chce mi się twoich wypocin
    po całym wątku szukać.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 102. Data: 2008-10-31 22:19:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg05p$pfb$15@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Rozdrabiasz się. Wróć na swoje miejsce bo nie chce mi się twoich wypocin
    > po całym wątku szukać.
    Zgadnij co mnie to obchodzi.
    Używasz gównianego czytnika, lamo, i stąd kłopoty.

    --
    Jotte

  • 103. Data: 2008-10-31 22:22:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefvub$pfb$14@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Aha. Wspinasz się na wyżyny swoich możliwości. Uważaj bo za górką już
    > tylko przepaść.
    Przeczytałem twoja wypowiedź.
    Nie ma sensu odpowiadać z oczywistych powodów.

    --
    Jotte

  • 104. Data: 2008-10-31 22:24:55
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Poproszę.

    Mały masz zasób słów albo wymiękasz?
    Chyba niedługo skończysz. Poczekam i po patrzę.

    > Komu, chłopie, komu? Tobie???

    Wszystkim.
    Myślisz, że tylko ja mam z Ciebie ubaw?

  • 105. Data: 2008-10-31 22:26:35
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Używasz gównianego czytnika, lamo, i stąd kłopoty.

    Uważasz, że jedyny słuszny to Twój OE 6.00.2900.3138?

  • 106. Data: 2008-10-31 22:32:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg0jo$pfb$16@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Mały masz zasób słów albo wymiękasz?
    Miałeś podpowiedzieć słowa i zwroty.
    Wykonaj.

    > Chyba niedługo skończysz. Poczekam i po patrzę.
    Raczej "po srasz" się, analfabeto.

    > Wszystkim.
    > Myślisz, że tylko ja mam z Ciebie ubaw?
    A skąd. Ja mam ubaw z ciebie i tych tzw. "wszystkich".
    Tylko to jest żaden ubaw, trudno się bawić szambem co wybiło.

    --
    Jotte

  • 107. Data: 2008-10-31 22:32:37
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Przeczytałem twoja wypowiedź.

    Nareszcie. Czuję się zaszczycony.

    > Nie ma sensu odpowiadać z oczywistych powodów.

    To po co odpowiadasz?

  • 108. Data: 2008-10-31 22:37:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg0mt$pfb$17@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Uważasz, że jedyny słuszny to Twój OE 6.00.2900.3138?
    Nie. Jest niespecjalny.
    Ale sprotezowałem go PToolsem i nie narzekam na niego na grupie o prawie.
    Może napiszesz tu jeszcze o swoich kłopotach z prostatą i wzwodem?

    --
    Jotte

  • 109. Data: 2008-10-31 22:40:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg127$pfb$18@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Nareszcie. Czuję się zaszczycony.
    Niepotrzebnie. Żaden zaszczyt.
    Odpowiadam też menelowi na "dzień dobry" pod śmietnikiem jak puszki wybiera
    po piwie z kontenera.

    > To po co odpowiadasz?
    Dla zabawy.

    --
    Jotte

  • 110. Data: 2008-10-31 22:45:12
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Nie. Jest niespecjalny.
    > Ale sprotezowałem go PToolsem i nie narzekam na niego na grupie o prawie.

    Samochwała

    > Może napiszesz tu jeszcze o swoich kłopotach z prostatą i wzwodem?

    A czy gdzieś napisałem, że mam jakikolwiek problem?

    Majaczysz, czy to agonia?

    Nie poddawaj się. Liczę na Ciebie.