  • 81. Data: 2008-10-31 21:04:08
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:

    > No to nie pisz.
    > Może w ten sposób nie ujawnisz swej głupoty.

    Chyba ci hormon skoczyl... Wez wyluzuj i idz na spacer... Tak pro bono
    publico...

    Jacek

  • 82. Data: 2008-10-31 21:07:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:490b72ca$1@news.home.net.pl Jasek
    <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Chyba ci hormon skoczyl... Wez wyluzuj i idz na spacer... Tak pro bono
    > publico...
    A nie możesz zwyczajnie pro publico bono wypier****ć stąd??
    Byłoby fajnie bez ciebie.

    --
    Jotte

  • 83. Data: 2008-10-31 21:12:11
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Jasek pisze:

    > A mozna prosic jasniej?
    >
    > dzieki,
    > Jacek

    jak jasniej nie uczyli w szkole o Mikolaju Tesli ?

  • 84. Data: 2008-10-31 21:29:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zamiast się z nim sądzić proponuję postawić mu dobrego browara (najlepiej
    > "Heinekena", "Carlsberga ", albo coś z irlandzkich) i poprosić o
    > skonfigurowanie routera, wep, etc.).

    I będzie znał hasło. ;)

  • 85. Data: 2008-10-31 21:32:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Widać mało wiesz i nie masz pojęcia o sprzęcie używanym w sieciach.
    > Dla ciebie sieć to pewnie AP i laptop, no ewentualnie stacjonarny z kartą.
    > Muszę Cię zmartwić. Są jeszcze inne urządzenia pracujące w sieciach nie
    > obsługujące WPA.

    Podaj jakie.

  • 86. Data: 2008-10-31 21:32:50
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:490b72ca$1@news.home.net.pl Jasek

    > A nie możesz zwyczajnie pro publico bono wypier****ć stąd??
    > Byłoby fajnie bez ciebie.

    Jotte chlopcze - po pierwsze, nie pasalem z toba krow bys sie do mnie
    tak odzywal; po wtore - to nie ze mna jest problem - mogles nie zauwazyc
    ale w ostatnim czasie juz kilka osob zwrocilo ci uwage ze jestes bucem i
    sie wpierdzielasz niemal do kazdego watku przedstawiajac jedynie sluszny
    tok rozumowania. Widac takze i tu - blyszczysz nieomylnoscia, ktorej
    nijak nie potrafisz odniesc do realnych przepisow czy rzeczywistosci.
    Niestety, usenet od zawsze byl pelny takich ewenementow i np mnie takie
    zachowanie czy personalne wycieczki od dawna nie wzruszaja a jedynie
    wzbudzaja usmiech politowania. Zatem pisz sobie co tylko chcesz, bo za
    cienki jestes by mnie obrazic...

    Milego spaceru.
    Jacek

  • 87. Data: 2008-10-31 21:37:18
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > AŚ? Akademi Świrów?

    Skoro tak to interpretujesz.

    > No to namierzaj, jeleniu, namierzaj.
    > I z dowodami masz się stawić.

    Leszcz jesteś aby się z tobą bawić. Za te kilka słówek?
    Wolę jeszcze cię po prowokować.

    > A teraz wypad.
    > Żadne tam olśnienie. To tylko kolejny atak choroby umysłowej.

    Dawaj dalej. Coś upadasz w swojej twórczości.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 88. Data: 2008-10-31 21:37:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefth0$b90$1@news.onet.pl qwerty <q...@p...fm>
    pisze:

    > Podaj jakie.
    Są jeszcze gdzieniegdzie różne muzealia.

    --
    Jotte

  • 89. Data: 2008-10-31 21:38:45
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    qwerty pisze:

    > Podaj jakie.

    Podpuszczasz?

  • 90. Data: 2008-10-31 21:41:29
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    NoName wrote:

    > jak jasniej nie uczyli w szkole o Mikolaju Tesli ?

    Owszem uczyli. Uczyli takze o innych Mikolajach i innych Teslach. Jednak
    chcialbym wiedziec do jakiego konkretnie opracowania mnie odsylasz.
    Twoja wypowiedz "A mozna sie podlaczyc zerknij do opracowan Mikolaja
    Tesli" nie naprowadza zbytnio (a moze czepiasz sie uzytego przeze mnie
    sformulowania?)

    Jacek