  • Data: 2008-01-07 21:07:36
    Temat: czy to bedzie w jakis sposob zgodnie z prawem ?
    Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    znalazlem interesujace mnie autko na internecie.
    facet proponuje wyjazd w weekend do francji wyjazd trwa kolo 5 dni ( nie
    pasuje mi to szczerze mowiac)
    jest opcja ze moge wyslac pieniazki na konto bankowe firmy.
    rownie dobrze moge jechac z ta sama kwota razem z firma (nim) i auto odebrac
    osobiscie i z nim wrocic.

    facet, wyslal mi dokumenty potwierdzajace jego dane i m. in.;
    - wpis do ewidencji dzialanosci gospodarczej
    - ksero dowodu osobistego jak i prawo jazdy
    - jak i umowe przedwstepna sprzedazy pojazdu ( wpisal tam swoje dane nip
    regon) to ze bede zaliczkowal stosowne paragrafy podpisal sie,
    - zaswiadczenie z gusu

    czy to jest wiarygodne ????????? i mozna zaliczkowac jesli jest wszystko
    czarne na bialym????podpisuje drukuje ...... ?????

    prosze o pomoc
    pozdrawiam