  • Data: 2006-11-14 07:40:19
    Temat: czy mozna odwolac te darowizne?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Jakies 10 lat temu znajomy dal rodzicom swojej zony w darowiznie pieniadze,
    za ktore wykupili swoje mieszkanie lokatorskie i przekazali je w darowiznie
    corce - zonie mojego znajomego. Dokladnie nie wiem, jak to bylo... ale
    zalozmy dwie sytuacje:

    a) darowizna dla zony > zona przekazuje w darowiznie rodzicom > rodzice
    wykupuja lokatorskie > daja w darowiznie corce
    b) darowizna bezposrednio dla rodzicow > wykupuja lokatorskie > daja w
    darowiznie corce

    Teraz moj znajomy jest juz po rozwodzie (2 lata), bardzo mocno choruje i nie
    jest w stanie zyc samodzielnie. Dodatkowo, ex zona nachodzi go z policja,
    probujac wyrzucic z tego mieszkania. Czy w zwiazku z tym istnieje mozliwosc,
    zeby odwolal tamta darowizne, powolujac sie na "razaca niewdziecznosc
    obdarowanego"? Czy mozna tu cos zrobic?

    Pozdrawiam,

    Tiger