  • Data: 2004-09-01 15:50:39
    Temat: czy mogę się ubezwłasnowolnić
    Od: "tomek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    właśnie stwierdziłem, że jestem największym idiotą na świecie, wszystkie
    decyzje, które podejmują w życiu są błędne i pomyślałem, że ktoś powinien
    podejmować je za mnie. Czy jest jakaś furtka prawna, która pozwoliłaby mi
    złożyć wniosek do Sądu (???) o ubezwlasnowolnienie mojej osoby.
    Prawdopodobnie nie cierpie na żadną chorobę umysłową (choć to jest nie do
    końca pewne). Kto w takiej sytuacji zająłby się sprawowaniem opieki nad moją
    osobą i podejmowaniem za mnie decyzji, które będą, a przynajmniej powinny
    być, trafne.

    pozdrawiam