  • Data: 2004-09-01 15:55:04
    Temat: Re: czy mogę się ubezwłasnowolnić
    Od: Drwal <z...@d...sie> szukaj wiadomości tego autora

    tomek napisał(a):
    > Kto w takiej sytuacji zająłby się sprawowaniem opieki nad moją
    > osobą i podejmowaniem za mnie decyzji, które będą, a przynajmniej powinny
    > być, trafne.

    W zaleznosci od orzeczenia sadu:

    art13.kc.par.2 - Dla ubezwlasnowolnionego calkowicie ustanawia sie
    opieke chyba ze pozsotaje on jeszcze pod wladza rodzicielska.

    art16.kc.par.2 - Dla osoby ubezwlasnowolnionej czesciowo ustanawia sie
    kuratele.

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...