  • Data: 2005-12-16 16:52:07
    Temat: czas gwarancji a wstąpienie do UE
    Od: "nod" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam problem z telefonem komórkowym - kupiłem go w jednej z sieci 13.09.2004r.,
    na karcie gwarancyjncej czas gwarancji wynosi 12 m-cy. 17.02.2005r. reklamowałem
    telefon, bo zaczął sypać się soft - telefon się zacinał, przerywał połączenia
    itp. Naprawiono mi go poprzez ponowne wgranie oprogramowania. Wszystko zaczęło
    działać poprawnie. Teraz znowu mam problemy z telefone, są one identyczne jak
    przy poprzedniej reklamacji. Byłem w salonie operatora, lecz tam powiedziano mi,
    że gwarancja skończyła mi się we wrześniu i mogę sobie telefon naprawić, ale nie
    w ramach reklamacji.
    I teraz:
    1. Telefon był kupiony po naszym wejściu do UE - czy nie powinien on mieć tym
    samym gwarancji 2-letniej?
    2. Jeżeli na powyższe pytanie odpowiedź brzmi "nie" to czy okres gwarancji nie
    powinien biec od nowa konkretnie na tą rzecz, która była wadliwa i naprawiana
    poprzednio?

    pozdr
    nod