  • Data: 2009-01-12 16:43:30
    Temat: co mi się należy zakup na aukcji, towar wadliwy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zakupiłem dwa układy pamięci na aukcji

    jeden z nich okazał się wadliwy, odesłałem i ponisłem koszt w kwocie 4,1zł
    sprzedawca zwrócił mi za jedną z pamięci

    teraz pytanie co mi przysługuje
    bo w tej chwili jest dla mnie obojętnym czy tę drugą pamięć będę miał

    czy sprzedawca powinien mi zwrócić koszty wysyłki towaru, który był
    niezgodny z umową, w którejś z poniższych opcji?

    w tej chwili mam dwie opcje do wyboru
    - mam kasę za układ pamięci
    - wysyłam ponownie kasę a przesyłkę do mnie mam darmową