  • Data: 2005-09-13 10:22:22
    Temat: bron czarnoprochowa - pytania
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zgodnie z nowelizacja ustawy o broni od stycznia 2004 roku mozna bez
    pozwolenia zakupic, posiadac i uzywac broni czarnoprochowej
    wyprodukowanej przed 1850 rokiem lub jej replik

    a teraz moje pytanko co konkretnie mozna z taka bronia robic,

    czy mozna ja miec tylko w domu i uzywac tylko w specjalnie wyznaczonych
    miejscach, jak strzelnica, zawody itp
    czy np mozna z niej strzelac w jakis odludnych miejscach, a jesli tak to
    jakie takie miejsce musi spelniac wymagania

    czy mozna ja nosic przy sobie nabita, czy podczas przenoszenia musi byc
    nienabita?

    jesli mozna ja noscic nabita przy sobie (w co niestety watpie) co sie
    stanie w przypadku jej uzycia w obronie wlasnej?

    oraz co w przypadku uzycia jej w obronie wlasnej na wlasnym terenie lub
    we wlasnym domu?

    to chyba na tyle
    pozdrawiam